Mobile Vikings: Pomoc Help Desku w 3.5 minuty. Najdłuższa rozmowa trwała 49 minut

Opublikowano: 2016-10-11
Autor: Teleguru
Kategorie / tagi: #pozostali operatorzy #wyniki / raporty

news-mobilevikings-helpdesk21 minut – średnio w takim czasie na pytania klientów kierowane elektronicznie odpowiadają pracownicy Help Desku Mobile Vikings. Wskaźnik odpowiedzi na portalu Facebook wynosi 98%, a średni czas rozmowy telefonicznej to 215 sekund, czyli 3.5 minuty.

Najwięcej (48%) spośród wszystkich zapytań dotyczących oferty, promocji czy też problemów związanych z funkcjonowaniem sieci jest kierowanych do Help Desku telefonicznie. Prawie tyle samo (46%) to pytania spływające drogą online – za pomocą e-maili oraz wiadomości na portalach społecznościowych, głównie Facebooku i Twitterze. Z kolei 6% stanowią osobiste wizyty w naszej wrocławskiej siedzibie operatora.

Najczęściej pytania zadawane pracownikom Help Desku tyczą się przeniesienia i zarejestrowania numeru, kosztów roamingowych, nadajników, z których korzysta operator, a także o to, w jaki sposób Internet trafia z modemu do komputera.

Najwięcej zapytań pojawia się w okolicach 1-go, 10-go oraz 20-go dnia każdego miesiąca. Jest to związane z przenoszeniem numeru, bowiem właśnie w te dni najczęściej wygasają okresy rozliczeniowe u poprzednich operatorów. Użytkownicy telefonujący oraz piszący do Help Desku największą aktywność wykazują w godzinach między 11:00 a 14:00. Ci, którzy kontaktują się z Mobile Vikings poprzez Facebooka, wybierają z kolei niedzielne wieczory.

Najdłuższa rozmowa telefoniczna w historii Mobile Vikings trwała dokładnie 49 minut i 6 sekund. Natomiast najkrótsze rozmowy to te, które kończą się na pytaniu o koszt połączenia. Średni czas rozmowy telefonicznej to z kolei 3.5 minuty. Na pytania kierowane drogą elektroniczną obsługa odpowiada w czasie średnio 21 minut. Żadne z zapytań nie pozostaje bez odpowiedzi.

„Oddana i sprawna obsługa Help Desku to element funkcjonowania organizacji, nad którym systematycznie bardzo mocno pracujemy. Chcemy, żeby nasi użytkownicy mogli być z nami w stałym kontakcie oraz otrzymywać szybką, kompleksową oraz merytoryczną pomoc. Z prowadzonych przez nas wewnętrznych badań wynika, że praca naszych helpdeskowych agentów jest coraz efektywniejsza” – mówi Bartek Grabowski, Head of New Business w telefonii komórkowej Mobile Vikings.

Źródło: Mobile Vikings

grudzien_simo3

Uwaga!

Zachęcamy do dyskusji na dany temat z innymi czytelnikami. Pamiętaj jednak, aby przestrzegać zasad dobrego wychowania - nie klnij, nie obrażaj innych i w kulturalny sposób wyrażaj swoje zdanie. Przecież każdemu zależy na zachowaniu wysokiego poziomu polemiki. Nieprzestrzeganie powyższych zasad skutkować będzie usuwaniem postów bez ostrzeżenia.