Mobile Vikings odpowiada na pytania dotyczące rejestracji kart SIM

Opublikowano: 2016-10-13
Autor: Teleguru
Kategorie / tagi: #pozostali operatorzy #prepaidy #wyniki / raporty

news-mobilevikings-rejestracjaMobile Vikings zebrał najważniejsze informacje w formie Q&A, żeby wyjaśnić wszelkie wątpliwości i ułatwić proces rejestracji numeru.

Dlaczego muszę zarejestrować swój numer?

2 lipca 2016 roku weszła w życie ustawa o działaniach antyterrorystycznych, natomiast zapisy dotyczące sieci telekomunikacyjnej obowiązują od 25 lipca 2016 roku. Na ich podstawie użytkownicy usług przedpłaconych są zobowiązani do zarejestrowania swoich danych do dnia 1 lutego 2017 roku. Osoby dokonujące zakupu nowej karty powinny natomiast zarejestrować ją jak najszybciej, ponieważ dopiero wtedy będzie ona aktywna. W innym przypadku operator jest zobligowany zaprzestać świadczenia usług.

Do rejestracji należy podać imię i nazwisko, numer PESEL albo nazwę, serię i numer dokumentu tożsamości. Od abonenta niebędącego osobą fizyczną wymagane jest z kolei podanie nazwy, numer identyfikacyjnego REGON lub NIP lub numeru w KRS albo ewidencji działalności gospodarczej.

Posiadam numer w Mobile Vikings. Czy jest on zarejestrowany?

Status numeru można odnaleźć po zalogowania do swojego konta, w zakładce „Moje karty”.

Na czym polega i jak wygląda proces rejestracji?

Pierwszy etap polega na dostarczeniu operatorowi podanych wyżej danych osobowych – elektronicznie (w formularzu wypełnianym podczas zakupu karty lub przenoszenia numeru), na indywidualnym koncie, które posiada każdy dotychczasowy użytkownik sieci, a także osobiście dopiero podczas drugiego etapu rejestracji (weryfikacja).

Gdzie mogę zweryfikować dane i ostatecznie zarejestrować numer?

  • W biurze operatora we Wrocławiu, przy ul. Tęczowej 13/210 (bud. Temida II, lp.);
  • W salonie sieci Play;
  • Kurierowi, który sporządzi oświadczenie dotyczące danych rejestracyjnych (koszt zamówienia kuriera to 9.99 zł);

Chcę przenieść numer do Mobile Vikings. Czy muszę ponownie rejestrować numer?

Ustawa antyterrorystyczna wymaga od operatora weryfikacji danych wszystkich użytkowników. Przenosząc numer, karta wraz z dokumentami zostanie wysłana do klienta za pomocą kuriera, który potwierdzi niezbędne dane, a później przekaże podpisane dokumenty do Mobile Vikings.

Mam kartę Viking Net, czy muszę ją rejestrować?

Numer musi być zarejestrowany. Proces rejestracji jest taki sam, jak w przypadku kart działających w taryfie „Minuty + SMS + Internet”.

Co muszę mieć ze sobą, aby zarejestrować numer?

Dowód osobisty, numer telefonu oraz PUK. Numer PUK znajduje się na koncie użytkownika, w zakładce „Moje karty” > „Moje dane” > „Informacje o karcie” > „Numer PUK 1”. Jeśli dane będą weryfikowane poprzez kuriera, potrzebny będzie wyłącznie dowód osobisty.

Kto może zarejestrować swój numer w Mobile Vikings?

Każdy, kto ukończył 13 rok życia i posiada dowód osobisty, paszport lub kartę pobytu. Numer może też być zarejestrowany na firmę.

Czy muszę rejestrować każdy numer z osobna, gdy posiadam więcej niż jeden?

Nie ma takiej potrzeby. Posiadając na swoim koncie kilka numerów telefonu, rejestracja jednego z nich skutkuje rejestracją całego profilu – konta.

Czy mój nowy numer będzie aktywny od razu po rejestracji?

Karta może zostać aktywowana w takim momencie, jaki będzie najbardziej odpowiedni dla danego klienta. Aktywacja przebiega dopiero po zalogowaniu do konta i wprowadzeniu kodu aktywacyjnego, który znajduje się na liście powitalnym dostarczonym z kartą. Z drugiej strony, aktywacja może też nastąpić dopiero wtedy, gdy operator potwierdzi weryfikację danych rejestracyjnych.

Posiadam kartę w taryfie „Minuty + SMS + Internet”. Jaki bonus otrzymam za rejestrację?

Po zarejestrowaniu numeru i wykonania na nim co najmniej jednego doładowania za 10 zł, klient otrzymuje 10 GB Internetu na 31 dni (można wydłużyć kolejnym doładowaniem lub aktywacją nowego pakietu w czasie ważności bonusu) oraz pakiet no limit na połączenia z numerami stacjonarnymi i komórkowymi. Bonusy można aktywować w wybranym przez siebie terminie, do 1 lutego 2017 roku. W przypadku kilku numerów zostaną one przyznane dla każdego z osobna.

Posiadam kartę w taryfie „Viking Net”. Jaki bonus otrzymam za rejestrację?

Po zarejestrowaniu numeru i wykonania na nim co najmniej jednego doładowania za 20 zł, klient otrzymuje możliwość włączenia pakietu 14 GB. Promocja trwa do 1 lutego 2017 roku. W przypadku kilku numerów bonusy zostaną przyznane dla każdego z osobna.

Źródło: Mobile Vikings

szczesliwa para Image Banner 750 x 100

Uwaga!

Zachęcamy do dyskusji na dany temat z innymi czytelnikami. Pamiętaj jednak, aby przestrzegać zasad dobrego wychowania - nie klnij, nie obrażaj innych i w kulturalny sposób wyrażaj swoje zdanie. Przecież każdemu zależy na zachowaniu wysokiego poziomu polemiki. Nieprzestrzeganie powyższych zasad skutkować będzie usuwaniem postów bez ostrzeżenia.