Polacy głosują portfelem przy wyborze operatora komórkowego

Opublikowano: 2015-12-30
Autor: Teleguru
Kategorie / tagi: #wyniki / raporty

img-money-20Dla polskich konsumentów podstawowym kryterium wyboru operatora telekomunikacyjnego jest cena oferowanych przez niego usług komórkowych – w ten sposób odpowiedziało 41% osób biorących udział w badaniu Ericssona.

Nie mniej ważna jest jednak jakość połączenia, za którą opowiedziało się 37% respondentów. Często zdarza się, że w danej lokalizacji nie każda sieć oferuje satysfakcjonujący zasięg. Niemal co trzeci z przepytanych przez Ericsson bierze pod uwagę obsługę klienta u konkretnego operatora oraz oferowane przez niego pakiety usług. Po 25% ankietowanych twierdzi z kolei, że przy wyborze dostawcy usług zwraca uwagę na konkretną ofertę lub jakość transmisji danych. Najrzadszym kryterium stosowanym przez konsumentów jest pozytywna opinia znajomych korzystających z usług danego operatora (16%).

news-ericsson-raport-telekomunikacja-1

Raport Ericsson ConsumerLab dostarcza informacji dotyczących sposobów użycia technologii i usług mobilnych w wybranych krajach świata. Część poświęcona Polsce została stworzona w oparciu o 1865 ankiet internetowych. Ankietowani są grupą reprezentatywną dla 21 milionów Polaków w wieku 15-69 lat, korzystających z Internetu przynajmniej raz w tygodniu.

Źródło: Ericsson

Uwaga!

Zachęcamy do dyskusji na dany temat z innymi czytelnikami. Pamiętaj jednak, aby przestrzegać zasad dobrego wychowania - nie klnij, nie obrażaj innych i w kulturalny sposób wyrażaj swoje zdanie. Przecież każdemu zależy na zachowaniu wysokiego poziomu polemiki. Nieprzestrzeganie powyższych zasad skutkować będzie usuwaniem postów bez ostrzeżenia.