Virgin Mobile Polska bierze udział w kampanii wspierającej globalne cele ONZ

Opublikowano: 2015-09-28
Autor: Teleguru
Kategorie / tagi: #pozostali operatorzy #wyniki / raporty

news-virgin_mobile-kampania-global_goals_allianceVirgin Mobile Polska włączył się w akcję pod przewodnictwem Richarda Bransona, właściciela Virgin Group, który w ramach walki z największymi problemami współczesnego świata, takimi jak głód, zanieczyszczenia środowiska, nierówności społeczne czy bieda, utworzył mające sprostać tym celom stowarzyszenie Global Goals Alliance.

#TellEveryone to oficjalny hasztag inicjatywy, w którą firmy z grupy Virgin chcą zaangażować jak największą liczbę osób z całego świata – nie tylko swoich przedstawicieli, media, gwiazdy czy liderów opinii, ale całe społeczeństwo. Aby dołączyć do akcji wystarczy stworzyć własnego awatara-superbohatera w specjalnie przygotowanej aplikacji. Dostępnych jest 17 rodzajów szablonów, które odpowiadają poszczególnym globalnym celom. Pozwala to w prosty sposób zamanifestować, który z nich uważa się za największy. Każdy awatar udostępniony w mediach społecznościowych, to kolejne osoby, które dowiedzą się o akcji.

Wśród Global Goals Alliance nie zabrakło awatarów samego Sir Richarda Bransona oraz jego rodziny. W Polsce swoje wirtualne Ja wykonali m.in. Grażyna Piotrowska-Oliwa – prezes Virgin Mobile oraz Victor Borsuk – Mistrz Polski w kitesurfingu i jednocześnie ambasador Virgin Mobile Polska.

Kampania Global Goals Alliance trwa do 3 października 2015 roku. Więcej informacji znaleźć można pod adresem www.globalgoalsalliance.org.

Źródło: Virgin Mobile

Uwaga!

Zachęcamy do dyskusji na dany temat z innymi czytelnikami. Pamiętaj jednak, aby przestrzegać zasad dobrego wychowania - nie klnij, nie obrażaj innych i w kulturalny sposób wyrażaj swoje zdanie. Przecież każdemu zależy na zachowaniu wysokiego poziomu polemiki. Nieprzestrzeganie powyższych zasad skutkować będzie usuwaniem postów bez ostrzeżenia.