T-Mobile usprawnia internetową bankowość
Klienci T-Mobile Usługi Bankowe otrzymali dostęp do nowego serwisu bankowości internetowej, wykonanego w technologii RWD.
Wygląd i sposób nawigacji nowego systemu jest spójny z udostępnioną w ubiegłym roku aplikacją mobilną, dzięki czemu klienci mają z niego korzystać w jeszcze bardziej intuicyjny sposób. Całość została wykonana w technologii Responsive Web Design (RWD), która pozwala w przejrzysty sposób zarządzać serwisem z dowolnego urządzenia: komputera, tabletu i smartfona.
Ekran główny automatycznie dostosowuje się do potrzeb użytkownika. Prezentuje raz mniej, raz więcej informacji – w zależności od tego, z jakich i ilu produktów w danej chwili korzysta klient. Do najważniejszych funkcji należy m.in. podręczny guzik, dobrze znany z aplikacji Google’a, dający dostęp do najczęściej wykonywanych operacji. Natomiast moduł powiadomień umożliwia otrzymywanie informacji o wybranych zdarzaniach na telefon, takich jak chociażby otrzymanie przelewu z wynagrodzeniem. Dostępna jest też opcja przelewów grupowych (opłacalnie wszystkich rachunków na raz) i zaawansowana globalna wyszukiwarka, pozwalająca na znalezienie transakcji, odbiorców, szablonów, wiadomości i funkcji.
Do zalet systemu należy również dwuskładnikowa autoryzacja przelewów i logowania do bankowości. Należy podać hasło, a następnie potwierdzić tożsamość przy użyciu aplikacji mobilnej. Z kolei dzięki możliwości stworzenia indywidualnego identyfikatora do logowania, nie trzeba zapamiętywać długiego ciągu cyfr. Wystarczy wpisać wybraną przez siebie frazę, czyli tzw. alias.
Niebawem wprowadzone mają zostać kolejne udogodnienia.