Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Wydatki reklamowe polskich firm – Plus i Play zwiększają nakłady, Orange w dół

Serwis wirtualnemedia.pl przedstawił najnowszy raport dotyczący czołowych reklamodawców w Polsce. Na liście znalazło się trzech operatorów telekomunikacyjnych.

Jak wynika z raportu przygotowanego na podstawie danych Kantar Media (dane cennikowe netto, bez rabatów), w ciągu pierwszych 7 miesięcy br. wpływy reklamowe tradycyjnych mediów (bez Internetu) wyniosły 17.7 mld zł. Stanowi to wzrost o 2.1% r/r.

Wśród telekomów największe inwestycje reklamowe poczynił Orange Polska – ponad 237 mln zł. Względem tego samego okresu ubiegłego roku był to jednak spadek o 24.5% (314 mln zł). Polkomtel z kolei podniósł swoje wydatki z ok. 160 mln zł do 223 mln zł. W porównaniu z 2016 rokiem więcej na reklamę w mediach poza internetowych wydał również P4, operator sieci Play – 218 mln zł (+1.7%).

Źródło: Wirtualnemedia.pl
Back to top button