Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Artykuly

Zmiany w ofertach, obsłudze klientów i wizualizacji marki Orange

Orange zmienia się, aby jak najlepiej rozumieć i odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Wprowadza CyberTarczę, która zapewni większe bezpieczeństwo internautom, nowe oferty dla klientów indywidualnych i biznesowych. Zmianie ulega również sposób obsługi klientów oraz identyfikacja marki.

Zmiany odbywają się na wielu płaszczyznach. Startują nowe oferty, w tym bardziej bezpieczny Internet z CyberTarczą, czyli bezpłatnym rozwiązaniem, które zapewni większe bezpieczeństwo w sieci użytkownikom Neostrady. Ponadto, w sprzedaży pojawią się nowe plany taryfowe dla biznesu oraz pakiety usług dla klientów indywidualnych. Orange wprowadza również nową wizualizację marki. Bardzo dobrze rozpoznawalny logotyp Orange pozostaje bez zmian. Dodano do niego nowy system komunikacji, oparty na potrzebach klientów i na tym, co jest ważne z ich punktu widzenia. W badaniach prowadzonych m.in. w Polsce ustalono kluczowe obszary z życia klientów, w których Orange może ich wspierać dostarczając swoje rozwiązania. Są to m.in. bliscy, dom, mobilność, rozrywka, pieniądze, technologie i firma. Oferty Orange będą odtąd umieszczane w wyrazistych kontekstach, zrozumiałych dla klientów, przedstawiających potrzeby oraz odpowiedź Orange na nie w postaci produktów i usług. Zmieniają się także inne elementy wizualizacji marki, takiej jak bardziej urozmaicona paleta kolorów, styl zdjęć i grafik.Salon Orange i pozostałe kanały sprzedaży będą jeszcze lepiej się uzupełniać, by zapewnić klientom jednakowe doświadczenia. Już od dziś można odebrać zamówienie złożone przez Internet w dowolnym salonie Orange. Na recepcji w salonach operatora będzie można załatwić wiele prostych spraw „od ręki”. Sukcesywnie wdrażany będzie inteligentny system zarządzania ruchem w salonie, pozwalający klientowi zaplanować wizytę w dowolnym terminie. W Warszawie wkrótce zostanie otwarty Smart Store – interaktywny salon przyszłości. Klienci, którzy korzystają z wielu usług Orange, będą mogli załatwić większość spraw poprzez jednego, wyznaczonego dla nich doradcę. Rusza także system obsługi dla seniorów. Natomiast Klienci korzystający z aplikacji „Mój Orange” mogą się już łączyć z infolinią bezpośrednio z poziomu aplikacji, a już wkrótce będą mogli opłacać swoje rachunki za pomocą smartfona. Odświeżona została także część samoobsługowa portalu www.orange.pl.

„Zmieniamy markę, aby była jeszcze bliżej klientów, bardziej dopasowana do ich oczekiwań i potrzeb. Chcemy, by była bardziej nowoczesna i wyróżniała się na rynku. Wizerunek Orange to o wiele więcej niż rozpoznawalny logotyp czy przyciągające uwagę kampanie reklamowe. To przede wszystkim codzienne doświadczenia naszych klientów. Składamy więc obietnicę: „Lizcy się to, co jest ważne dla Ciebie”. Jako punkt wyjścia w naszych działaniach przyjmujemy punkt widzenia klientów. Będziemy bardziej uważnie ich słuchać i działać tak, by najlepiej odpowiadać na ich potrzeby” – powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska.

Źródło: Orange

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button