Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Adam Sawicki: Wykonywanie połączeń to dziś usługa dodatkowa. Rośnie znaczenie przesyłu danych i elastyczności oferty

`Telefon jest teraz naszym oknem na świat, centrum zarządzania życiem, a samo wykonywaniem połączeń jest tylko dodatkiem` – przekonuje Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska. Zmieniają się też oczekiwania klientów, którym przede wszystkim zależy na bezpieczeństwie i elastyczności umowy.

Obecnie polscy użytkownicy urządzeń mobilnych należą do europejskiej czołówki pod względem użytkowania aplikacji opartych na transmisji danych. Blisko połowę czasu, który spędzamy ze smartfonem, poświęcamy aplikacjom, przy 41% rok wcześniej (ComScore Media Metrix Multi-Platform & Mobile Metrix U.S., Total Audience). Szacuje się, że w tym roku średni czas poświęcany na oglądanie treści wideo na ekranach mobilnych przekroczy 30 minut. Dla porównania, na urządzeniach stacjonarnych będzie to około 27 minut (badanie ZenithOptimedia `Online Video Forecasts 2015`).

Expert image

Jako kraj jesteśmy absolutnie w czołówce pod względem użytkowania mobilnego Internetu. Połowa odsłon w takich portalach jak Facebook dokonuje się z urządzeń mobilnych, więc to absolutnie elita europejska.

– ocenia Adam Sawicki.Użytkownicy smartfonów 1 na 3 minuty online spędzają właśnie na urządzeniu mobilnym. Raport PwC wskazuje zaś, że ponad 40% milenialsów woli komunikację elektroniczną niż rozmowę. Co piąty użytkownik robi zakupy przez smartfony i tablety, a 42% w ten sposób korzysta z bankowości.
Expert image

Coraz więcej funkcji zawodowych i prywatnych jest uzależnionych od tego, czy jesteśmy online. Znajdujemy się na przełomie epoki offline`owej i online`owej. Duża część naszego życia zawodowego jest niemożliwa do wykonania bez bycia online. Nasza rola, jako branży, bardzo się zmieniła, coraz bardziej odpowiadamy za obszary, które są krytyczne dla egzystencji wielu ludzi, zarówno tej osobistej, jak i zawodowej

podkreśla prezes T-Mobile.Jak wskazuje, operatorzy muszą reagować na zmiany na rynku. Oferta musi obejmować coś więcej niż abonament na połączenia i SMS-y, zwłaszcza że coraz częściej o wyborze decydują inne czynniki niż jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu. W latach 1996-2016 użytkownicy zainicjowali połączenia trwające łącznie 173.5 miliarda minut, czyli jakieś 330 tysięcy lat, wysłali w kraju 94.3 miliarda SMS-ów, których długość mogłaby odpowiadać 483 milionom Biblii.Użytkownicy oczekują nie tylko oferty lepiej dostosowanej do ich potrzeb, lecz także większej elastyczności. Najważniejsze dla nich są uproszczenie faktury, uwolnienie Internetu (muzyka, społeczności i aplikacje bez limitu danych) i gwarancja bezpieczeństwa rachunku i danych użytkownika. T-Mobile rusza z nową ofertą abonamentową dla klientów indywidualnych, której cechą jest właśnie uproszczenie taryfy do trzech wariantów.
Expert image

Nasze urządzenia i aplikacje dają możliwość analizy własnych potrzeb, dobrania odpowiedniego planu tak, byśmy nie byli tym zaskoczeni, otrzymując pierwszą fakturę. Liczba udogodnień jest bardzo duża. Jednocześnie w ramach planu T1, T2, T3 zbudowaliśmy olbrzymią elastyczność tak, że w trakcie trwania 24-miesięcznych kontraktów można zmieniać formułę oferty, aby jak najbardziej dopasować ją do naszych potrzeb

tłumaczy prezes T-Mobile.T-Mobile dostrzega także coraz większą mobilność klientów, dlatego udostępnia obecną już w innych krajach ofertę Międzynarodowa Strefa T-Mobile. Usługa obejmuje roaming w 12 europejskich państwach, w których operuje telekom. W jej ramach użytkownicy otrzymują nielimitowane połączenia głosowe, SMS-y i MMS-y oraz 1 GB na transmisję danych.

Źródło: Newseria

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button