Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Apple polubił złoto przez Chińczyków

Dla Apple, Chiny stały się jednym z najważniejszych rynków na świecie. Tylko z tego kraju pochodzi około 30% wszystkich przychodów firmy. Nic dziwnego zatem, że technologiczny gigant stara się jak najlepiej trafić w gusta chińskich konsumentów.

W wywiadzie udzielonym Bloomberg Businessweek, CEO Apple – Tim Cook – zdradził, jak ważnym rynkiem są Chiny i preferencje tamtejszych użytkowników, z myślą o których m.in. wprowadzono do oferty złoty wariant iPhone’a 6 i iPhone’a 6 Plus, a ostatnio również Apple Watcha i MacBooka. Jest to popularny w Państwie Środka kolor, dlatego też Apple dostosował się do trendu, co okazało się strzałem w dziesiątkę i jeszcze bardziej napędziło sprzedaż produktów amerykańskiego producenta. Cook nie powiedział, w jaki inny sposób firma zamierza zadowolić chińską klientelę, ale można spodziewać się, że często nietypowy gust Azjatów będzie szczególnie brany pod uwagę w momencie przygotowywania nowej oferty. W trakcie wywiadu, Cook dodał również, że Apple pracuje nad wdrożeniem ponad 180 programów pilotażowych w chińskich szkołach. Mają one skupiać się na edukacji uczniów, obejmującej takie zagadnienia jak komponowanie muzyki w GarageBand czy nauczanie dzieci z wadami słuchu obsługi smartfona. Do końca 2015 roku liczba warsztatów zajęciowych ma wzrosnąć o około 50%.

Źródło: Apple Insider

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button