Apple w przestworzach, czyli iPhone 6 Plus w rękach pracowników United Airlines
United Airlines ogłosiło, że zaczynając od drugiego kwartału 2015 roku ponad 23 tysiące stewardów i stewardess zostanie wyposażonych w najnowszy smartfon od Apple.
Urządzenie umożliwi im dostęp do firmowych e-maili, strony internetowej przewoźnika, sieci wewnętrznej oraz wszelkich instrukcji , a także ułatwi obsługę zakupów dokonywanych na pokładzie samolotu. Zdaniem United Airlines pożytek z iPhone’ów 6 Plus będzie olbrzymi, pozwalając na zastąpienie tradycyjnych, papierowych instrukcji bezpieczeństwa ich cyfrowymi odpowiednikami. Raportowanie jakichkolwiek problemów oraz otrzymywanie najnowszych informacji i wytycznych również będzie odbywało się poprzez smartfona – „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy podjąć taką inwestycję. iPhone 6 Plus zapewni naszym pracownikom prosty, bezpośredni dostęp do cennych informacji oraz umożliwi dostarczanie podróżującym wyższej jakości usług” – stwierdził Sam Risoli, wiceprezydent działu zajmującego się usługami w czasie lotu w United Airlines.
Firma ogłosiła, że planuje stworzyć również wiele przydatnych, związanych z obsługą klienta narzędzi dla iPhone’a 6 Plus. W oświadczeniu United Airlines podzielił się też informacją o wznowieniu swojego projektu iPad Pilot, który określa się krokiem w kierunku całkowitego zrezygnowania z papierowych dokumentów na pokładach samolotów.
Tymczasem Apple wspólnie z IBM ogłosili, że pojawiło się 10 nowych aplikacji na iPhone’a i iPada przeznaczonych dla przedsiębiorstw, wśród których znajdują się dwa programy skierowane dla przemysłu turystycznego – Plan Flight oraz Passenger+.
Przy okazji warto wspomnieć o tym, że niedawno Microsoft zaopatrzył pilotów Lufthansy i Austrian Airlines w tablety Surface Pro 3.
Źródło: Geekwire