Apple Watch kwartalnym królem sprzedaży

Apple nie podało oficjalnych wyników sprzedaży swojego pierwszego i jak dotąd jedynego smartwatcha. O odpowiednią statystykę postarało się Strategy Analitycs, według którego Apple Watch nie miał sobie równych w trzecim kwartale bieżącego roku.

4.5 miliona sztuk – tyle zegarków Apple zdaniem specjalistów z firmy analitycznej Strategy Analitycs znalazło się w rękach konsumentów w okresie od lipca do końca września 2015 roku. Przełożyło się to na 73.8% udziału w rynku, co jak na stosunkowo nowy produkt jest zatrważająco wysokim wynikiem. Kolejny w zestawieniu Samsung sprzedał w trzecim kwartale zaledwie 600 tysięcy smartwatchy, aczkolwiek zdaniem analityków wiele zmieni się na przestrzeni kolejnych miesięcy, kiedy to pod uwagę będą brane statystyki sprzedaży najnowszego Samsunga Gear S2, który ma potencjał na dorównanie Apple Watch’owi. news-strategy_analitycs-wearables-1 Apple Watch kwartalnym królem sprzedaży Łącznie w ostatnim kwartale sprzedano 6.1 miliona sztuk inteligentnych czasomierzy, w porównaniu do miliona w ubiegłym roku. Wtedy też niekwestionowanym liderem był Samsung z 70% udziału w rynku wearables.

Źródło: Ubergizmo

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
20%
1 głosy
0%
0 głosy
40%
2 głosy
40%
2 głosy

Miłośnik nowych technologii (szczególnie urządzeń mobilnych) i twórczości cyfrowej z naciskiem na komputerowe efekty specjalne. Gadżeciarz i fan elektronicznej rozrywki w wydaniu mniej oraz bardziej przenośnym. Obserwator świata telekomunikacji. Związany sentymentem z jednym z najbardziej kulto...

Komentarze