Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

BlackBerry Passport cieszy się dużym zainteresowaniem

Według CEO firmy, Johna Chena, deficyt biznesowego smartfona BlackBerry Passport świadczy o wzrastającym popycie na ten produkt.

„Jestem zadowolony z problemów związanych z dostępnością. Pokazuje to, że ludzie chcą ten telefon. Obraliśmy bardzo konserwatywne podejście i nie zleciliśmy produkcji zbyt wielu egzemplarzy” – twierdzi dyrektor generalny BlackBerry, John Chen.

Przedsiębiorstwo ze swoim flagowym modelem głównie celowało w 30% smartfonowego rynku, gdzie użytkownik postrzega swoje urządzenie jako narzędzie pracy, a nie centrum rozrywki.

Passport cechuje 4.5 calowy kwadratowy ekran o rozdzielczości 1440 x 1440 pikseli, sprawiający, że jest to idealne urządzenie do przeglądania wszelkich arkuszy, dokumentów i e-maili.

Teleguru zachęca do zapoznania się z pełną specyfikacją tego modelu.

news-bb-passport-4W odpowiedzi na wysokie zapotrzebowanie, z jakim spotkał się Passport, firma dała już zielone światło jego następcy. W przyszłym miesiącu powinna pojawić się również oficjalna zapowiedź BlackBerry Classic, którego uznaje się za nagrodę dla wieloletnich użytkowników urządzeń kanadyjskiej korporacji. Model, mający fizyczną klawiaturę QWERTY i staromodne klawisze funkcyjne, ma być przeznaczony przede wszystkim dla fanów, chcących sprzętu w starym stylu. Classic na być oparty na systemie operacyjnym BlackBerry 10 OS.

BlackBerry Passport przeznaczony jest dla najbardziej zamożnych klientów, wersja Classic celuje w średnią półkę cenową, zaś BlackBerry Z3 ma w szczególności pokryć zapotrzebowanie na smartfony w najniższym segmencie, związanym z rynkami wschodzącymi.

Wygląda na to, że producent po raz pierwszy od kilku lat dobrze wyczuł potrzeby rynku i przy odrobinie szczęścia może znów trafić w gusta wielu użytkowników.

BlackBerry sprzedało ponad 52 miliony egzemplarzy swoich produktów w 2010 roku. Przez ostatni rok sprzedaż ta spadła do zaledwie 13.7 miliona telefonów, podając w wątpliwość przyszłość marki. Wydaje się jednak, że Chen wyprowadza firmę na dobrą drogę.

Źródło: Phonearena

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button