Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Daj się rozpieścić ? Virgin Mobile startuje z nową kampanią

Virgin Mobile rozpoczął nową kampanię, dotyczącą swojej czołowej oferty – pakietu #BezLimitu za 29 zł, który został ulepszony o dodatkowe 3 GB Internetu. W zaprezentowanej reklamie motywem przewodnim jest rozpieszczanie, a jej koncepcja sugeruje, iż produkty marki zaczynają być kierowane do jeszcze szerszej grupy docelowej.

„Daj się rozpieścić” – to slogan w najnowszym spocie Virgin Mobile, odnoszącym się do obecnej promocji operatora, oferującej 5 GB szybkiego Internetu w pakiecie #BezLimitu za 29 zł. W filmie możemy zobaczyć symbol rozpieszczania i altruizmu – babcię, czyli osobę, która dla swoich podopiecznych chce jak najlepiej. Reklama sugeruje, że właśnie takie jest Virgin Mobile, dbając o swoich klientów i dostarczając im jakościowe produkty. Jednocześnie jest to ta sama marka co dotychczas, promująca luz i ciekawy lifestyle, lecz w bardziej ludzkim i przystępnym wydaniu. W ujęciu grupy docelowej spot jest neutralny. Mocno młodzieżowy styl został zastąpiony formą i bohaterką, które mogą zaciekawić zarówno młodszych, jak i nieco starszych odbiorców. Kampania ta, to pierwszy efekt subtelnych zmian w sposobie komunikacji operatora. „Jesteśmy operatorem oferującym prepaid, co nie oznacza, że powinniśmy nasz produkt kierować jedynie do młodszego konsumenta. Wszyscy doceniamy niezależność i lubimy korzystać z najwyższej jakości produktów, w dobrej cenie, niekoniecznie wiążąc się umowami (…). Poprzez szereg działań marketingowych, chcemy pokazać, że Virgin Mobile to operator dla wszystkich, ceniących sobie luz, szczerość i przynależność do fajnej społeczności” – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.

Źródło: Virgin Mobile

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button