Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Ericsson nawiązuje współpracę z UPC Polska

Ericsson podpisał z UPC Polska umowę na transformację, utrzymanie i zarządzanie siecią operatora w terenie.

Ericsson przejmie odpowiedzialność za zarządzanie siecią UPC Polska w terenie i dalszą poprawę jakości sieci i wydajności operacyjnej. Poprowadzi również działania prewencyjne i utrzymaniowe związane z zarządzaniem siecią ze szczególnym uwzględnieniem optymalizacji procesów. Pięcioletnia umowa wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2016 roku. To pierwsza umowa Ericssona dotycząca „managed services” zawarta z operatorem kablowym w Polsce. Podobne usługi firma świadczy również na rzecz Netii. Obecnie infrastruktura UPC Polska dociera do blisko 3 milionów gospodarstw domowych w Polsce – tylko w ubiegłym roku UPC powiększyło zasięg swojej sieci o prawie 200 tys. gospodarstw domowych, co oznacza sześciokrotnie szybszy rozwój, niż miało to miejsce w latach poprzednich. Severina Pascu, CEO Central and Eastern Europe, Liberty Global, powiedziała: „Rozwój infrastruktury jest strategicznym celem, który pozwoli UPC Polska na zwiększenie skali działalności i inwestycji w podwyższenie jakości usług cyfrowych. Współpraca z Ericsson przyspieszy dalszy dynamiczny wzrost naszej firmy, dostarczy naszym klientom lepszą jakość usług w ciągle zmieniającym się cyfrowym świecie, a pracownikom UPC, którzy zostaną zatrudnieni przez Ericsson zapewni rozwój kariery w stabilnym, międzynarodowym środowisku.”. Mats Otterstedt, Heads of CU Central Europe, Ericsson, powiedział: „Zadowolenie użytkowników z usług wysokiej jakości i wydajność operacyjna to kluczowe zagadnienia dla dostawców telewizyjnych na całym świecie. Rocznie Ericsson dystrybuuje ponad 2.7 miliona godzin programów telewizyjnych w ponad 90 językach w ramach ponad 500 kanałów telewizyjnych. Zarządzamy sieciami, które obsługują jeden miliard subskrybentów na całym świecie. Nasze globalne kompetencje i wiedza pomogą pozycjonować UPC Polska na czele ciągle zmieniającego się rynku telewizyjnego.”.

Źródło: Ericsson

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button