Facebook zapowiada reklamy w Messengerze
Reklamy w popularnym komunikatorze były testowane przez pewien czas w Australii i Tajlandii. Przedstawiciele Facebooka informują, że grono odbiorców messengerowych reklam wkrótce ma się powiększyć – do tych dwóch krajów niebawem dołączy reszta świata.
Na stronie głównej Messengera do tej pory wyświetlała się tylko i wyłącznie lista naszych znajomych, pokazując osoby aktualnie dostępne i eksponując użytkowników, z którym czatujemy najczęściej. Już niebawem możemy ujrzeć tu także coś jeszcze – uwielbiane przez wszystkich reklamy.
Tego typu rozwiązanie przeszło pomyślnie testy w Australii i Tajlandii, dlatego teraz zespół Facebooka uprzedza, że reklamy trafią także do użytkowników w innych zakątkach globu. Ogłoszenia będą dobierane do konkretnych użytkowników w taki sam sposób, jak ma to miejsce na Facebooku i Instagramie.
Reklamy trafią do wielkiego grona odbiorców – w końcu społeczność Messengera liczy podobno 1,2 miliarda osób na całym świecie. Dlatego nie ma się co dziwić, że pomysł wprowadzenia ich do komunikatora zostaje w końcu wprowadzony w życie.