Google chce informować właścicieli stron o denerwujących reklamach na ich witrynach

Google ma w planach własnego smartfona?

Wygląda na to, że Google próbuje zwiększyć zakres działań mających na celu walkę z irytującymi reklamami. Ostatnio przedsiębiorstwo postanowiło, że będzie informować witryny internetowe, że zamieszczane na nich reklamy mogą okazać się denerwujące dla użytkowników.

Zdaniem przedstawicieli Google’a, najnowsze działania firmy mają na celu zwiększenie świadomości wydawców stron dotyczącej wpływu reklam na internautów. Serwis przeszukuje witryny i nagrywa ogłoszenia, które „zachowują się” w sposób niezgodny z Better Ads Standards.

Jeśli okazuje się, że strona publikuje reklamy niezgodne ze standardami, Google planuje wysyłać jej administratorom raport z wizualizacjami, informacjami o zasadach BSA i uwagami, w jaki sposób takie ogłoszenia mogą wpływać na odbiór strony. Od właścicieli witryn będzie zależało, czy będą chcieli dostosować się do standardów, czy zignorują rady Google’a. Przedsiębiorstwo ruszy z realizacją projektu już za kilka tygodni.

Źródło: Ubergizmo

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
0%
0 głosy
0%
0 głosy
0%
0 głosy
0%
0 głosy

Komentarze

Niczego nie przegapisz!

Zapisz się do newslettera TeleGuru i zawsze bądź na bieżąco z technologicznymi nowinkami.

Top