Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Google chce informować właścicieli stron o denerwujących reklamach na ich witrynach

Wygląda na to, że Google próbuje zwiększyć zakres działań mających na celu walkę z irytującymi reklamami. Ostatnio przedsiębiorstwo postanowiło, że będzie informować witryny internetowe, że zamieszczane na nich reklamy mogą okazać się denerwujące dla użytkowników.

Zdaniem przedstawicieli Google’a, najnowsze działania firmy mają na celu zwiększenie świadomości wydawców stron dotyczącej wpływu reklam na internautów. Serwis przeszukuje witryny i nagrywa ogłoszenia, które „zachowują się” w sposób niezgodny z Better Ads Standards.

Jeśli okazuje się, że strona publikuje reklamy niezgodne ze standardami, Google planuje wysyłać jej administratorom raport z wizualizacjami, informacjami o zasadach BSA i uwagami, w jaki sposób takie ogłoszenia mogą wpływać na odbiór strony. Od właścicieli witryn będzie zależało, czy będą chcieli dostosować się do standardów, czy zignorują rady Google’a. Przedsiębiorstwo ruszy z realizacją projektu już za kilka tygodni.

Źródło: Ubergizmo
Back to top button