Wiadomości

Joanna Jędrzejczyk twarzą nowej kampanii Samsunga

Polska mistrzyni świata mieszanych sztuk walki – Joanna Jędrzejczyk – promuje produkty firmy Samsung w kampanii „Zostań legendą”.

Samsung od lat realizuje projekty z udziałem silnych, niezależnych kobiet sukcesu, dla których nowe technologie nie są obce. Dlatego też tym razem do współpracy przy okazji akcji „Zostań legendą” do współpracy zaproszono Joannę Jędrzejczyk, najbardziej utytułowaną polską zawodniczkę mieszanych sztuk walki. Będzie ona reklamowała smartfony z serii Galaxy A, smartwatch Gear S2, tablet Galaxy Tab S2 oraz słuchawki LEVEL. news-samsung-joanna-jedrzejczyk-2Wizerunek Joanny Jędrzejczyk zostanie wykorzystany w spocie reklamowym skierowanym do Internetu, w kanałach społecznościowych oraz w kampanii PR. Za jego kreację odpowiada Cheil Poland, za produkcję Film Produkcja, za planowanie i zakup mediów Starcom, za dopasowanie wizerunku sportowca do marki oraz nadzór merytoryczny odpowiada Toches of Sport, a za działania PR Havas PR Warsaw.

Źródło: Samsung

Tagi

Robert Dunst

Miłośnik nowych technologii (szczególnie urządzeń mobilnych) i twórczości cyfrowej z naciskiem na komputerowe efekty specjalne. Gadżeciarz i fan elektronicznej rozrywki w wydaniu mniej oraz bardziej przenośnym. Obserwator świata telekomunikacji. Związany sentymentem z jednym z najbardziej kultowych telefonów w historii - Nokią 3310.

Powiązane Artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close