Joanna Jędrzejczyk twarzą nowej kampanii Samsunga

Joanna Jędrzejczyk twarzą nowej kampanii Samsunga

Polska mistrzyni świata mieszanych sztuk walki – Joanna Jędrzejczyk – promuje produkty firmy Samsung w kampanii „Zostań legendą”.

Samsung od lat realizuje projekty z udziałem silnych, niezależnych kobiet sukcesu, dla których nowe technologie nie są obce. Dlatego też tym razem do współpracy przy okazji akcji „Zostań legendą” do współpracy zaproszono Joannę Jędrzejczyk, najbardziej utytułowaną polską zawodniczkę mieszanych sztuk walki. Będzie ona reklamowała smartfony z serii Galaxy A, smartwatch Gear S2, tablet Galaxy Tab S2 oraz słuchawki LEVEL. news-samsung-joanna-jedrzejczyk-2 Joanna Jędrzejczyk twarzą nowej kampanii SamsungaWizerunek Joanny Jędrzejczyk zostanie wykorzystany w spocie reklamowym skierowanym do Internetu, w kanałach społecznościowych oraz w kampanii PR. Za jego kreację odpowiada Cheil Poland, za produkcję Film Produkcja, za planowanie i zakup mediów Starcom, za dopasowanie wizerunku sportowca do marki oraz nadzór merytoryczny odpowiada Toches of Sport, a za działania PR Havas PR Warsaw.

Źródło: Samsung

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
10%
1 głosy
20%
2 głosy
40%
4 głosy
30%
3 głosy

Komentarze

Niczego nie przegapisz!

Zapisz się do newslettera TeleGuru i zawsze bądź na bieżąco z technologicznymi nowinkami.

Top