Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Kolejne statystyki potwierdzają rynkowy sukces Apple Watch

Apple wydając swojego pierwszego smartwatcha rozruszało powolnie rozwijający się rynek wearables. Okazało się przy tym zupełnie bezkonkurencyjne, gdyż dane Canalys wskazują, że Apple Watch stanowił dwie trzecie sprzedanych w 2015 roku smartzegarków.

Produkt kalifornijskiej firmy trafił na półki sklepowe w 12 milionach egzemplarzy, przejmując znaczną część udziałów w rynku. Na drugim miejscu uplasował się Samsung, któremu pomógł bardzo udany i dobrze przyjęty zegarek Gear S2. Pebble znalazł się na trzeciej pozycji, zaś Huawei wylądował tuż za podium, choć w jego przypadku i tak mowa o niemałym sukcesie, gdyż w swoim portfolio ma zaledwie jednego smartwatcha, w przeciwieństwie do Sony czy LG. Niestety nie podane zostały dokładniejsze dane dotyczące sprzedaży urządzeń poszczególnych producentów. Równie ciekawie prezentują się statystyki obejmujące smartbandy, wliczając w to elektronikę bez systemu operacyjnego czy wsparcia dla zewnętrznych aplikacji. W 2015 roku niepodzielnie rządził Fitbit, za którego plecami znalazło się Xiaomi, które dostarczyło na rynek 12 milionów opasek Mi Band. Łączne dostawy inteligentnych opasek fitness przekroczyły 37 milionów egzemplarzy. Z analizy Canalys wynika, że Fitbit, Apple oraz Garmin odpowiadali za imponujący, 60-procentowy wzrost całego rynku wearables w ubiegłym roku.

Źródło: Canalys

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button