Koniec z reklamami na YouTube przy filmikach z małą ilością odsłon

YouTube i Google Maps jednymi z najczęściej wykorzystywanych aplikacji w Polsce

YouTube zmieni politykę reklamową. Już niebawem twórcy posiadający mniej wyświetleń, niż 10 000 nie będą mogli zarabiać na publikowanych przez siebie treściach. Ruch ten ma pomóc w walce z nieuczciwymi użytkownikami, którzy umieszczają reklamy w filmikach kradzionych z innych kanałów.

Zmiany mogą dotknąć przede wszystkim początkujących twórców, którzy dopiero rozwijają swoje społeczności. Google poinformowało, że zapowiedziany próg pozwoli na większą kontrolę jutuberów. Co jakiś czas słyszy się bowiem, że jakaś znana marka ma pretensje, że ich reklama jest umieszczana przy treściach skrajnie kontrowersyjnych, rasistowskich czy nawet pornograficznych.

Firma zapowiedziała również, że udoskonalony zostanie algorytm decydujący, jakie reklamy umieszczane są przy konkretnych wideo. Jest on często krytykowany za niedokładność oraz nierówne ustalanie stawek dla twórców o podobnych zasięgach.

Źródło: Tech crunch

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
0%
0 głosy
0%
0 głosy
0%
0 głosy
0%
0 głosy

Komentarze

Niczego nie przegapisz!

Zapisz się do newslettera TeleGuru i zawsze bądź na bieżąco z technologicznymi nowinkami.

Top