LG celuje w sprzedaż przynajmniej 10 milionów sztuk modelu G4 w tym roku
Zeszłoroczny, flagowy LG G3 od momentu swojej premiery znalazł się w rękach 6-7 milionów nabywców. W przypadku jego następcy, koreański producent mierzy jeszcze wyżej, licząc nawet na podwojenie tego wyniku.
Według Korea Times, LG planuje bardzo intensywną kampanię promocyjną w Europie, Korei oraz Stanach Zjednoczonych, a głównym celem jest sprzedaż minimum 10 milionów egzemplarzy smartfona LG G4. Mówi się, że planowana specyfikacja flagowca, jak i zmiany, które zostały w nim poczynione względem poprzednika zrobiły duże wrażenie na czołowych operatorach telekomunikacyjnych, którym projekt został przedstawiony w trakcie Mobile World Congress w Barcelonie. W dodatku LG chce „aktywnie odpowiedzieć” na rosnącą w siłę konkurencję z Chin, w szczególności Xiaomi i na „dobre zadomowić się na trzecim miejscu w zestawieniu największych producentów smartfonów”, by następnie podjąć walkę z gigantami – Samsungiem i Apple. Przy okazji ujawniono też, że Koreańczycy mogą w końcu zastosować czytnik linii papilarnych w swoim topowym urządzeniu. Miałby on zostać zawarty w przycisku blokady, które ponownie powinien znaleźć się na tylnym panelu obudowy. Oficjalnej zapowiedzi LG G4, a co za tym idzie konkretnych informacji należy spodziewać się już wiosną (prawdopodobnie na przełomie kwietnia i maja).
Źródło: Korea Times