Wiadomości

LG celuje w sprzedaż przynajmniej 10 milionów sztuk modelu G4 w tym roku

Zeszłoroczny, flagowy LG G3 od momentu swojej premiery znalazł się w rękach 6-7 milionów nabywców. W przypadku jego następcy, koreański producent mierzy jeszcze wyżej, licząc nawet na podwojenie tego wyniku.

Według Korea Times, LG planuje bardzo intensywną kampanię promocyjną w Europie, Korei oraz Stanach Zjednoczonych, a głównym celem jest sprzedaż minimum 10 milionów egzemplarzy smartfona LG G4. Mówi się, że planowana specyfikacja flagowca, jak i zmiany, które zostały w nim poczynione względem poprzednika zrobiły duże wrażenie na czołowych operatorach telekomunikacyjnych, którym projekt został przedstawiony w trakcie Mobile World Congress w Barcelonie. W dodatku LG chce „aktywnie odpowiedzieć” na rosnącą w siłę konkurencję z Chin, w szczególności Xiaomi i na „dobre zadomowić się na trzecim miejscu w zestawieniu największych producentów smartfonów”, by następnie podjąć walkę z gigantami – Samsungiem i Apple. Przy okazji ujawniono też, że Koreańczycy mogą w końcu zastosować czytnik linii papilarnych w swoim topowym urządzeniu. Miałby on zostać zawarty w przycisku blokady, które ponownie powinien znaleźć się na tylnym panelu obudowy. Oficjalnej zapowiedzi LG G4, a co za tym idzie konkretnych informacji należy spodziewać się już wiosną (prawdopodobnie na przełomie kwietnia i maja).

Źródło: Korea Times

Tagi

Robert Dunst

Miłośnik nowych technologii (szczególnie urządzeń mobilnych) i twórczości cyfrowej z naciskiem na komputerowe efekty specjalne. Gadżeciarz i fan elektronicznej rozrywki w wydaniu mniej oraz bardziej przenośnym. Obserwator świata telekomunikacji. Związany sentymentem z jednym z najbardziej kultowych telefonów w historii - Nokią 3310.

Powiązane Artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close