Mobility – Leroy Merlin Polska usprawnia sprzedaż i obsługę klientów z pomocą Orange i Sony

news-leroy-merlin

W marcu 2017 roku dojdzie do wdrożenia w punktach Leroy Merlin Polska pierwszej w Europie platformy mobilnej dedykowanej obsłudze sprzedażowej oraz budowaniu relacji z klientami i pracownikami, opracowanej przy współpracy z Orange Polska oraz Sony Mobile.

Po sukcesie programu pilotażowego, zakończonego w 2016 roku, w pierwszym kwartale 2017 wszystkie sklepy Leroy Merlin Polska zostaną przyłączone do platformy. Prace nad nią trwały od 2015 roku. Za opracowanie infrastruktury systemu odpowiada Orange Polska.

Pracownicy sieci sklepów Leroy Merlin Polska zostaną wyposażeni w 9500 smartfonów z dostępem do Internetu i dziesięciu aplikacji wspierających sprzedaż (aplikacje magazynowe, zakupowe), komunikację wewnętrzną (komunikatory, infranet) oraz zewnętrzną (kontakt z klientami i dostawcami). Bazą dla oprogramowania są urządzenia Sony Xperia XA, przygotowane i serwisowane przez Sony Mobile Communications.

Źródło: Sony

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
100%
3 głosy
0%
0 głosy
0%
0 głosy
0%
0 głosy

Komentarze

Niczego nie przegapisz!

Zapisz się do newslettera TeleGuru i zawsze bądź na bieżąco z technologicznymi nowinkami.

Top