Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Mobility – Leroy Merlin Polska usprawnia sprzedaż i obsługę klientów z pomocą Orange i Sony

W marcu 2017 roku dojdzie do wdrożenia w punktach Leroy Merlin Polska pierwszej w Europie platformy mobilnej dedykowanej obsłudze sprzedażowej oraz budowaniu relacji z klientami i pracownikami, opracowanej przy współpracy z Orange Polska oraz Sony Mobile.

Po sukcesie programu pilotażowego, zakończonego w 2016 roku, w pierwszym kwartale 2017 wszystkie sklepy Leroy Merlin Polska zostaną przyłączone do platformy. Prace nad nią trwały od 2015 roku. Za opracowanie infrastruktury systemu odpowiada Orange Polska.

Pracownicy sieci sklepów Leroy Merlin Polska zostaną wyposażeni w 9500 smartfonów z dostępem do Internetu i dziesięciu aplikacji wspierających sprzedaż (aplikacje magazynowe, zakupowe), komunikację wewnętrzną (komunikatory, infranet) oraz zewnętrzną (kontakt z klientami i dostawcami). Bazą dla oprogramowania są urządzenia Sony Xperia XA, przygotowane i serwisowane przez Sony Mobile Communications.

Źródło: Sony
Back to top button