Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Mobilni listonosze z tabletami i smartfonami

Poczta Polska wprowadza nowy kanał obsługi mobilnej dla swoich klientów. Aby świadczy jak najlepszą jakość usług, listonosze i kurierzy zostaną wyposażeni w ponad 5 tysięcy tabletów i smartfonów, a także 1500 padów do potwierdzania odbioru przesyłki w placówkach pocztowych.

W listopadzie ruszył w Poczcie Polskiej projekt „Mobilny Listonosz”, w ramach którego kurierzy i listonosze PP wykorzystują urządzenia mobilne w obsłudze klienta. Tysiące tabletów i smartfonów ma umożliwić w przyszłości błyskawiczne nadawanie przesyłek, a także przyjmowanie opłat za paczki pobraniowe – np. dla sklepów internetowych, nadających paczki pobraniowe, nowa funkcjonalność zwiększa szybkość, z jaką pieniądze trafią na ich konto. Poczta Polska przygotowała także kompleksowe rozwiązanie dla przesyłek poleconych zgodnie z wymaganiami odnośnie doręczania pism sądowych, dotyczącymi Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru (EPO). Jest to system oparty na przeszło 3700 tabletach dla listonoszy i 1500 padach w placówkach pocztowych. Informacja o doręczeniu przesyłki zostanie wysłana elektronicznie do systemu nadawcy od razu po odebraniu przesyłki przez adresata i złożeniu przez niego podpisu bezpośrednio na urządzeniu mobilnym. Kilka tysięcy listonoszy i doręczycieli z tabletami i smartfonami dzięki wpięciu aplikacji w centralny system IT zarządzania paczkami i listami od razu przekaże informacje o doręczonej paczce. Taka wiadomość będzie widoczna online w systemie śledzenia Poczty Polskiej i w systemach nadawców przesyłek.

Źródło: Poczta Polska

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button