Mobilny Listonosz dostarczy korespondencję sądową

Mobilny Listonosz dostarczy korespondencję sądową

Od 1 marca Poczta Polska rozpoczyna realizację trzyletniego kontraktu na obsługę korespondencji sądowej, wykorzystując w tym celu testowaną od listopada 2015 roku aplikację „Mobilny Listonosz”.

Poczta Polska w trakcie obowiązywania umowy będzie dostarczać m.in. listy polecone nadane przez sądy. Już od początku marca w obrębie 76% kodów adresowych na terenie Polski doręczanie przesyłek sądowych będzie odbywało się z wykorzystaniem tabletów i dedykowanej aplikacji „Mobilny Listonosz”. Do końca sierpnia, zgodnie ze specyfikacją przetargową Poczta zapewni obsługę Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru (EPO) na obszarze 100% kodów adresowych. Pilotaż projektu „Mobilny Listonosz” trwał od listopada 2015 roku. Testowana aplikacja będzie wykorzystana nie tylko na potrzeby obsługi korespondencji sądów, ale w niedalekiej przyszłości ma się stać platformą skupiającą wiele innych usług Poczty Polskiej. Tablety pozwolą na świadczenie usług finansowych, przyjmowanie płatności za rachunki, sprzedaż usług ubezpieczeniowych czy doręczanie przekazów pocztowych. Pracownicy Poczty będą mogli również pozyskiwać w terenie leady sprzedażowe, budować bazy danych z wykorzystaniem geotagowania, przeprowadzać badania marketingowe i przyjmować elektroniczne płatności. Co więcej, listonosze będą mogli pobierać dane przed wyjściem w rejon doręczeń oraz rozliczać się z pracy po jej zakończeniu. Realizacja kontraktu na obsługę polskich sądów z wykorzystaniem urządzeń mobilnych to kolejny krok w kierunku pełnienia przez Pocztę Polską roli narodowego operatora cyfrowego.

Źródło: Poczta Polska

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
42.86%
3 głosy
14.29%
1 głosy
28.57%
2 głosy
14.28%
1 głosy

Komentarze

Niczego nie przegapisz!

Zapisz się do newslettera TeleGuru i zawsze bądź na bieżąco z technologicznymi nowinkami.

Top