Wiadomości

Muzycznych smartfonów nigdy za wiele – legendarne Marshall Amplification szykuje niespodziankę

Rynek smartfonów jest obecnie niezwykle łakomym kąskiem dla wielu producentów, w tym nawet firm zupełnie niezwiązanych z tą branżą. Ostatnim znanym przykładem jest Kodak, który próbuje swoich sił z fotograficznym modelem IM5. Teraz czas na kolejnego, nowego gracza – Marshall Amplification.

Brytyjski Marshall Amplification został założony w 1962 roku w Londynie i od tego czasu wyrobił sobie renomę znakomitego producenta wzmacniaczy muzycznych, z których korzystało na przestrzeni lat wielu słynnych muzyków rockowych, m.in. Jimi Hendrix, Slash czy Zakk Wylde. Dwa lata temu, w ramach promocji marki, firma wkroczyła nawet na rynek sprzętu AGD, prezentując dość oryginalną lodówkę Marshall Fridge, która z wyglądu nawiązywała do modeli z serii Vintage Modern. Jak się okazuje, Marshall Amplification ma pomysł na kolejny biznes, tym razem w segmencie mobilnym. Producent umieścił na swojej oficjalnej stronie internetowej nową zakładkę, na której znaleźć można zdjęcie pozwalające rzucić okiem na smartfon wykonany z czarnej skóry (lub materiału skóropodobnego). Grafika okraszona jest podpisem: „The revolution has begun” (Zaczęła się rewolucja). Nieco niżej zaś znajduje się licznik, który aktualnie wskazuje około siedmiu dni do „historycznego ujawnienia”. news-marshall_amplification-smartfon-1O smartfonie Marshall Amplification nie wiemy praktycznie nic, jednak można założyć, że będzie on pracować pod kontrolą systemu Android i zaoferuje ponadprzeciętną jakość dźwięku. Cóż, byle do przyszłego czwartku i miejmy nadzieje, że jest na co czekać.

Źródło: Dagens Industri, własne

Tagi

Robert Dunst

Miłośnik nowych technologii (szczególnie urządzeń mobilnych) i twórczości cyfrowej z naciskiem na komputerowe efekty specjalne. Gadżeciarz i fan elektronicznej rozrywki w wydaniu mniej oraz bardziej przenośnym. Obserwator świata telekomunikacji. Związany sentymentem z jednym z najbardziej kultowych telefonów w historii - Nokią 3310.

Powiązane Artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close