Wiadomości

Nowa oferta T-Mobile dla firm w kampanii reklamowej

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw, w ramach której T-Mobile zaprezentuje spoty wspierające najnowszą taryfę proFirma NOVA z Samsungiem Galaxy S6 za 1 zł.

Nowy 15-sekundowy spot produktowy, emitowany w TV i mediach online od 10 lutego, skupia się na zaletach najnowszej taryfy – proFirma NOVA z Samsungiem Galaxy S6 za 1 zł na start. W ramach tej propozycji, właściciele małych i średnich biznesów mogą korzystać z nielimitowanych rozmów i SMS-ów do wszystkich sieci oraz 10 GB Internetu, a wszystko to przy abonamencie za 119.99 zł. Na stałych klientów T-Mobile czekają też dodatkowe korzyści – darmowe minuty na połączenia wychodzące (wymienne na SMS-y) w krajach Unii Europejskiej. Od początku lutego wraca również znany z pierwszej odsłony kampanii 30-sekundowy spot z Tomaszem Kotem, który wcielając się w rolę mechanika, przypomni nowy standard obsługi klienta biznesowego w T-Mobile. Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania obejmujące radio, kanały społecznościowe, VOD oraz display w Internecie, reklamę wielkoformatową OOH, owned media oraz materiały POS w salonach operatora. Kreacje do 30-sekundowego spotu przygotowała agencja Bridge2Fun, natomiast 15-sekundowy klip opracowała agencja Leo Burnett. Za planowanie, zakup mediów oraz kampanię w Internecie odpowiada Starcom Mediavest Group, zaś za działania w mediach społecznościowych – agencja Blueberry. Materiały BTL do sieci sprzedaży opracowała Agencja G7.

Źródło: T-Mobile

Tagi

Powiązane Artykuły

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o
Back to top button
Close