Nowa twarz sieci Play – Magda Gessler

news-magda-gessler-play

Play w miniony weekend rozpoczął kampanię reklamową z nowym celebrytą. Tym razem usługi fioletowego operatora promuje znana restauratorka – Magda Gessler.

Kampania z udziałem celebrytki dotyczy oferty biznesowej Play – Biznes Box. Oferta operatora ma być odpowiedzią na poszukiwanie „niebanalnej oferty” firmowej. Łączy w sobie nielimitowane rozmowy, SMS-y i internet w ramach abonamentu. Uzupełnieniem propozycji ma usługa dodatkowa w postaci nielimitowanego internetu. Koszt? 39,99 zł netto miesięcznie.

Oglądając spot z panią Gessler, klienci mogą przeoczyć jeden mały szczegół wyemitowany w reklamie. Promowana oferta jak najbardziej jest dedykowana dla przedsiębiorców. Jednak przedstawiony w reklamie wariant dotyczy klientów przenoszących numer od innego operatora. Poza tym wariant Biznes Box za 39,99 zł netto to oferta bez urządzenia.
W ramach oferty nielimitowanego internetu klient otrzymuje pakiet 100 GB miesięcznie. Po jego wykorzystaniu prędkość spada do 1 Mb/s.

Magda Gessler to kolejna celebrytka reklamująca ofertę Play. Dotąd w spotach operator mogliśmy oglądać muzyków (np. Agnieszka Chylińska, Kamil Bednarek, Margaret), aktorów (m.in. Michał Żebrowski, Paweł Małaszyński, Roma Gąsiorowska i Michał Żurawski) czy sportowców (Krzysztof Chołowczyc, Kamil Stoch, Agnieszka Radwańska).

Restauratorka promująca biznesową ofertę operatora osiągnęła w minionym roku tytuł gwiazdy, której program przyniósł największe dochody reklamowe. Magda Gessler i jej „Kuchenne rewolucje” uzyskała wynik ponad 162 mln zł i kompletnie zdeklasowała konkurencję. Czy jej popularność pozytywnie przełoży się na sprzedaż oferty sieci Play?

Źródło: Play

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
25%
1 głosy
25%
1 głosy
50%
2 głosy
0%
0 głosy

Komentarze

Niczego nie przegapisz!

Zapisz się do newslettera TeleGuru i zawsze bądź na bieżąco z technologicznymi nowinkami.

Top