Wiadomości

Nowy dyrektor marketingu w dziale mobilnym Samsunga

Na niecały miesiąc przed oczekiwaną prezentacją flagowego Samsunga Galaxy S6, firma wyznaczyła nowego szefa marketingu działu zajmującego się smartfonami.

Rzeczniczka prasowa Samsunga potwierdziła, że Lee Sang-chul (wcześniej dyrektor operacyjny firmy na rynek rosyjski) został mianowany nowym szefem marketingu działu mobilnego. Jego poprzednik, Kim Seok-pil ustąpił ze stanowiska. Reuteres donosi, że decyzja ta została podjęta wskutek problemów zdrowotnych Kima, który powinien jednak wrócić do pracy w późniejszym czasie, lecz już na inne stanowisko.

Głównym zadaniem Lee Sang-chula, który pracował również jako dyrektor operacyjny na rynek Ameryki Łacińskiej, będzie nadzorowanie premiery nowych smartfonów z linii Galaxy S, a więc Galaxy S6 i jego odmiany z wygiętym ekranem. Sukces tych urządzeń jest bardzo ważny dla koreańskiego producenta, którego przychody ze sprzedaży smartfonów spadły w IV kwartale o 64% względem tego samego okresu, rok wcześniej. Analitycy twierdzą, że Samsung nie może pozwolić sobie na kolejną wtopę w segmencie urządzeń z najwyższej półki cenowej po stosunkowo słabszym przyjęciu i gorszej niż zakładano sprzedaży flagowego Samsunga Galaxy S5.

Źródło: Reuters

Tagi

Robert Dunst

Miłośnik nowych technologii (szczególnie urządzeń mobilnych) i twórczości cyfrowej z naciskiem na komputerowe efekty specjalne. Gadżeciarz i fan elektronicznej rozrywki w wydaniu mniej oraz bardziej przenośnym. Obserwator świata telekomunikacji. Związany sentymentem z jednym z najbardziej kultowych telefonów w historii - Nokią 3310.

Powiązane Artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close