Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Nowy spot reklamowy HTC to jedyna w swoim rodzaju rap-parodia

Gdyby tajwański producent chciał zaistnieć kiedyś na scenie muzycznej, to za najnowszy film promujący dostałby masę nagród. Nie wiadomo jednak, czy nie byłyby to statuetki za największy obciach ostatnich miesięcy.

Klip pod tytułem „Hold the Crown” (jako rozwinięcie nazwy HTC) jest pełen różnego rodzaju nawiązań do konkurencji, w postaci Samsunga Galaxy S5 i iPhone 6. Rapujący Doc G obraża smartfony konkurencji, wychwalając model One M8, m.in. za jego wykonanie, głośniki Boom Sound i tryb oszczędzania energii. Ogólnie rzecz biorąc, całość przedstawiona jest w takim tonie, aby pokazać wyższość jednego urządzenia nad pozostałymi, czy to w słowach czy obrazie. Do tego podnoszenie ciężarów, poruszanie się w rytm muzyki, przepychanki – wszystko to w wykonaniu ludzi przebranych za smartfony. Kicz i parodia? A może HTC swoją nową reklamówką trafi w gusta konsumentów? Warto obejrzeć i samemu się przekonać.

Ocenę jakości tego rapu należy zostawić fanom gatunku muzycznego, ale to zarazem nie pierwszy raz, gdy HTC postanowiło zrobić klip, który zaskakująco odbiega od normy. Wcześniej mieliśmy do czynienia z kampanią reklamową, której twarzą był słynny Robert Downey Jr., znany m.i. z roli Iron Mana, a także kilkoma spotami, w których smartfony HTC zachwalał równie genialny aktor, Gary Oldman. Czy przyniosły one oczekiwany sukces? Raczej wątpliwe. Wielu wytykało tajwańskiej firmie „wyrzucanie w błoto” milionów dolarów na znane osobistości, zamiast przygotować bardziej ambitne, przyciągające uwagę reklamy za mniejsze sumy. Cóż, to ostatnie z pewnością się udało, wraz najnowszym, muzycznym klipem.

Poniżej również wywiad z wykonawcą utworu „Hold the Crown”:

Mimo to trochę szkoda, że HTC nie idzie w kierunku np. Motoroli, która świetną reklamą Moto X zaprezentowała swój flagowy smartfon i możliwość dostosowania jego wyglądu. Tego typu filmiki na pewno wzbudzają lepsze odczucia i prawdziwy uśmiech na twarzy. Proste, z jasnym przekazem, bez stawiania siebie na piedestale całego rynku i z niewymuszonym humorem. Może innym razem. Gdyby HTC robiło równie dobre reklamy, jak smartfony…

Źródło: The Verge

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button