Nowy standard obsługi dla firm doceniony przez klientów T-Mobile
T-Mobile Polska pochwalił się pierwszymi efektami niedawno wprowadzonej prokonsumenckiej strategii. W ciągu niespełna dwóch miesięcy od zapewnienia nowego standardu obsługi, operator zanotował wzrost satysfakcji klientów i zwiększenie sprzedaży ofert dla biznesu.
W październiku Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska, poinformował o zmianie standardów obsługi klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Telekom wprowadził między innymi priorytetową obsługę klienta biznesowego, zobowiązał się do rozwiązywania 9 na 10 spraw przy pierwszym kontakcie oraz zaprezentował uatrakcyjnioną ofertę dla lojalnych klientów. Z przeprowadzonego badania satysfakcji klientów T-Mobile wynika, że rośnie zadowolenie osób korzystających zarówno z Call Center i sklepów. Obecnie przy pierwszym kontakcie z konsultantem T-Mobile rozwiązuje aż 9.7 z 10 spraw zgłoszonych przez klientów biznesowych. Wyżej wymieniony współczynnik polecenia w skali ostatniego miesiąca wzrósł o 11 punktów procentowych. Punkt sprzedaży operatora odwiedziło w ostatnim czasie o 18% więcej klientów biznesowych, ruch na stronie www.t-mobile.pl/dlafirm wzrósł o blisko 10%, zaś o 20% wzrosła liczba aneksów podpisanych przez ten kanał sprzedaży. W efekcie widać także pierwsze wzrosty sprzedaży, szczególnie w segmencie data. Największą popularnością wśród przedsiębiorców cieszy się obecnie oferta „Nielimitowany Internet LTE do biura” dla przenoszących Internet stacjonarny – jej sprzedaż wzrosła o niemal 25%.
Źródło: T-Mobile