Orange nagrodzony tytułem :Top Marka 2016″
Najbardziej medialną marką telekomunikacyjną w prasie i Internecie w minionym roku był Orange – wynika z badania magazynu Press i Press-Service Monitoring Mediów.
’Marka Orange na co dzień jest obecna w artykułach prasowych czy internetowych po to, by odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów. Na ten wysoki wynik wpływ miały liczba publikacji na temat marki Orange, ich zasięg i wydźwięk. Ilością punktów zmiażdżyliśmy konkurencję! To wyróżnienie dla Orange jest dowodem na to, że działania sponsoringowe i PR’owe mają sens i wymierne skutki’ – czytamy na blogu operatora.Z tegorocznego badania 'Top Marka 2016′ wynika, że prasa nadal stanowi podstawowy nośnik informacji i wpływa na kreowanie wizerunku marek. Poddane analizie teksty dotyczyły najpopularniejszych marek z 11 branż, które najczęściej występowały w prasie.
Źródło: Orange