Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Orange przeniósł ponad 3 mln klientów do nowego systemu billingowego

Ponad 3 mln klientów Orange, korzystających z usług stacjonarnych (np. telefonu, Internetu i telewizji), otrzymuje obecnie faktury wystawiane przez nowy system billingowy. Przeniesienie zrealizowała firma Asseco.

Zmiana daje możliwość tworzenia bardziej elastycznych ofert, zapewnia też większą automatyzację procesów obsługi klienta, zgodnie ze strategią Orange, której celem jest m.in. utrzymanie szerokiej oferty sprzedażowej i wysokiej jakości dostarczanych klientom usług.

Procesy trwały od marca 2014 do października 2016. Główny nacisk położono na bezpieczeństwo oraz jakość i spójność migrowanych danych.

„Uproszczone i zautomatyzowane zostały procesy, które wcześniej wymagały pracy manualnej. Dzięki wdrożeniu cykli billingowych, przyspieszony został proces rozliczania i przygotowania faktur dla klientów” – powiedział Jacek Krupa, Dyrektor Fakturowania, Rozliczeń i Windykacji, który kierował programem migracji danych.

Źródło: Orange

Back to top button