Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Orange przeznacza najwięcej na reklamy. T-Mobile zwiększył wydatki

Polscy operatorzy wydali przez pierwsze 7 miesięcy tego roku blisko 760 milionów złotych na reklamę, czyli o niemal 2% więcej niż przed rokiem. W zestawieniu przoduje Orange.

Z raportu Kantar Media przygotowanego dla portalu wirtualnemedia.pl wynika, że największym reklamodawcą w mediach pozainternetowych wśród operatorów jest Orange. Wydał on około 313.86 miliona złotych w okresie od stycznia do lipca 2016 roku. Jest to o 9.5% mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (346.87 mln zł).T-Mobile zwiększył swoje nakłady o 33.9% – ze 172.90 do 231.54 miliona złotych w skali roku. P4, operator sieci Play, wydał na reklamę 214.01 miliona złotych, w porównaniu z 226.10 miliona złotych przed rokiem. W zestawieniu zabrakło Grupy Cyfrowy Polsat.Łącznie operatorzy wydali 759.41 miliona złotych. Warto jednak dodać, że są to dane cennikowe netto, bez uwzględnienia rabatów, więc rzeczywiste kwoty są niższe.

Źródło: wirtualnemedia.pl

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button