Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Orange uruchamia nową platformę sponsoringową na EURO 2016

Orange rozpoczyna kampanię związaną z EURO 2016 i uruchamia nową platformę sponsoringową – Orange Sponsors You – stawiając kibiców na pierwszym planie.

EURO 2016 będzie dla Orange wydarzeniem z największą jak do tej pory aktywnością praw sponsoringowych, obejmującą globalnie:

  • Ponad 3000 biletów na mecze, które kibice otrzymają jako nagrodę za ich pasję;
  • Ponad 700 biletów na mecze dla pracowników;
  • Ponad 200 wejściówek VIP dla kibiców na mecze rozgrzewkowe;
  • Zaproszenie na finał na Stade de France dla ponad 20 najlepszych kibiców;

Główny przesłaniem Orange Sponsors You jest dostępność, by każdy mógł poczuć, że nie tylko kibicuje, ale uczestniczy w wydarzeniach i jest w niej zaangażowany. Dzięki specjalnym ofertom wdrażanym w poszczególnych krajach, klienci Orange, również biznesowi, będą mogli skorzystać m.in. z promocji na Internet, pakietów danych, telewizji mobilnej, darmowych rozmów oraz innych ofert. We Francji Orange zaproponuje swoim klientom więcej Internetu, umożliwiając im oglądania meczów na telefonach komórkowych i tabletach. Operator pracuje także nad specjalną ofertą roamingu dla osób przybywających do Francji. Pozostałe oddziały Orange w Europie również pracują nad unikatowymi ofertami, obejmującymi m.in. darmowe GB transferu za każdy gol zdobyty w konkretnym meczu Mistrzostw Europy 2016 w piłce nożnej lub darmowe filmy do ściągnięcia za każdą wygraną ulubionej drużyny. news-orange-sponsors-you-2 29 maja Orange rozpocznie w 28 krajach kampanię telewizyjną z udziałem słynnego francuskiego piłkarza – Zinedina Zidane’a. Ma ona pomóc znaleźć w krajach Orange na całym świecie ponad 20 najbardziej zaangażowanych kibiców i zaprosić ich na finał na Stade de France. Dodatkowo, każdego wieczoru podczas EURO 2016 wieża Eiffla pojawi się w centrum kampanii Orange Sponsors You. Fani będą mieli wpływ na to, jaką rolę odegra ikona Paryża w tym piłkarskim święcie. Wraz z meczem otwarcia, Orange uruchomi również kampanię na wyłączność pod tytułem „Fan of the Match” – operator będzie szukał kibica, który najbardziej wyróżnia się z tłumu na trybunach i nagrodzi go za kibicowanie. news-orange-sponsors-you-4 W Strefach Kibica zlokalizowanych w sześciu miastach (Lyon, Paryż, Lille, Marsylia, Bordeaux, Tuluza) kibice będą mogli skorzystać z przestrzeni do gier wideo czy oglądania meczy w UHD oraz zdobyć autografy gości z Team Orange Le 12eme homme. Orange stworzy także specjalne stoiska, gdzie kibice będą mieli okazję wypróbować najnowsze technologie, w tym wirtualną rzeczywistość.

Źródło: Orange

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button