Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

PeoPay wprowadza głosową obsługę aplikacji za pomocą Asystenta Google

Asystent Google stopniowo zyskuje coraz więcej przydatnych opcji. Niedawno InPost wprowadził możliwość głosowej obsługi swojej aplikacji. Teraz podobną opcję oferuje klientom bank Pekao S. A. 

Za pomocą Asystenta Google klienci Pekao będą mogli szybko i wygodnie wygenerować kod BLIK, zlecić przelew lub sprawdzić aktualny stan konta. Wystarczy wypowiedzieć odpowiednią komendę, a na ekranie wyświetlą się wyszukiwane informacje. 

Komenda „OK Google, wyszukaj saldo w PeoPay” wyświetla użytkownikowi główny ekran aplikacji bankowej z aktualnym saldem i podstawowymi informacjami o rachunku. Wypowiedzenie „OK Google, wyszukaj BLIK w PeoPay” sprawi natomiast, że na ekranie pojawi się nowy kod BLIK, widoczny standardowo dwie minuty.  

Opcja OK Google, wyszukaj przelew w PeoPay” przekierowuje na stronę z przelewami oraz doładowaniami. W podobny sposób działa opcja „OK Google, wyszukaj przelew na numer telefonu w PeoPay” oraz „OK Google, wyszukaj przelew między rachunkami w PeoPay”. Obie pozwalają szybko przenieść się do sekcji, w których można wykonać przelew.  

Co ciekawe, mówiąc „OK Google, zadzwoń do Pekao w PeoPay” i „OK Google, wyszukaj infolinię w PeoPay”, klient uruchamia ekran w aplikacji, na którym znajduje się numer do banku. 

Tagi

Powiązane Artykuły

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o
Back to top button
Close