Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Płatności mobilne BLIK rozwijają się w szybkim tempie

Zasięg systemu płatności mobilnych BLIK stale się zwiększa i już teraz telefony zapłacić można w ponad 100 tysiącach terminali płatniczych, w tym w kilkudziesięciu tysiącach sklepów internetowych, jak również wypłacić gotówkę w ponad 11 tysiącach bankomatów.

Dzięki współpracy z eService i First Data Polska – największymi polskimi agentami rozliczeniowymi – systemem mobilnych płatności BLIK można zapłacić w ponad 100 tysiącach różnych punktów. Obie firmy obsługują zbliżone liczby terminali (około 50 tysięcy), umożliwiających dokonanie zakupów. Przy pomocy BLIK można zapłacić w kilkudziesięciu tysiącach sklepów i na stronach obsługiwanych przez integratorów płatności internetowych, takich jak: Dotpay, Przelewy24, Transferuj.pl, CashBill czy eCard. BLIK to jednak nie tylko szybki sposób na zakupy w sklepach stacjonarnych i Internecie. To także bezpieczna wypłata gotówki z bankomatu bez konieczności zabierania z domu portfela. Od 24 lipca takich transakcji za pomocą usługi można dokonywać w ponad 6 tysiącach bankomatów i wpłato-bankomatów, należących do sieci Euronet. Dzięki dołączeniu bankomatów sieci Euronet, osoby, które pobrały aplikację BLIK mogą, korzystając z systemu, wypłacić pieniądze w 11.5 tysiąca urządzeń – to już ponad połowa wszystkich bankomatów w Polsce. BLIK wystartował 9 lutego 2015 roku. Obecnie liczba jego użytkowników wynosi ponad 800 tysięcy. Aby skorzystać z usługi wystarczy pobrać aplikację mobilną jednego z banków – założycieli systemu, czyli Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku (również Orange Finanse), PKO Banku Polskiego oraz Inteligo. Celem dokonania zakupu należy wybrać BLIK jako formę płatności, wpisać kod na terminalu lub komputerze i zaakceptować go na swoim komputerze.

Źródło: BLIK

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button