Play. Co to jest bankowe potwierdzenie tożsamości?

Bankowe potwierdzenie tożsamości w Play to możliwość podpisania umowy na odległość, bez przekazywania dokumentów kurierowi. Wystarczy, że masz konto w jednym z banków wspierających tę formę zawierania umowy.
Przenieś numer do Play na kartę i odbierz 100 GB
Zamawiając ofertę w sieci Play, masz możliwość skorzystania z bankowego potwierdzenia tożsamości. Posiadając konto w jednym z banków, już nie musisz przekazywać kserokopii dokumentów kurierowi, który przywiezie Ci przesyłkę. Również będziesz mógł ją odebrać w paczkomacie InPost, w sklepie Żabka, Relay, Inmedio czy firmowym salonie Play.
Jak działa bankowe potwierdzenie tożsamości?
Po zatwierdzeniu umowy u konsultanta otrzymamy e-mail z umową i dokumentami, zabezpieczone hasłem (jest to PESEL klienta). W tym samy e-mailu otrzymamy link do strony eid.play.pl, gdzie możemy zalogować się do swojego banku i potwierdzić tożsamość. Na potwierdzenie mamy ok. 72h. I to wszystko, gdy proces przebiegnie pomyślnie otrzymamy e-mail z potwierdzeniem, informacją o zamówieniu. Ostatecznie odbiór potwierdzimy kodem PIN, który otrzymamy e-mailem i SMS-em.
Kiedy umowa zostaje zawarta?
W przypadku zamówienia ze sprzętem lub/i kartą SIM umowa wchodzi w życie po odebraniu przesyłki przez Klienta. Umowy bez sprzętu i karty SIM wchodzą w życie, po potwierdzeniu tożsamości przez Klienta.
Czy bankowe potwierdzenia tożsamości dostępne jest dla zakupów na raty?
Bankowe potwierdzenie tożsamości nie jest dostępne w przypadku umowy, gdzie kupujemy sprzęt na raty.
Czy po potwierdzeniu tożsamości zamówienie może być anulowane?
W przypadku gdy umową próbuje zawrzeć osoba nieupoważniona do tego.
Od kiedy dostępne jest bankowe potwierdzenie tożsamości w
Play?
Bankowe potwierdzenie tożsamości dostępne jest od 2 lipca 2021 roku.
Lista banków, w której można potwierdzić tożsamość i podpisać umowę z Play:
- Bank Pekao
- Banki Spółdzielcze
- BNP Paribas
- BOŚ Bank
- GET IN Bank
- ING
- inteligo
- iPKO
- mBank