Play podsumowuje udane miesiące bezpłatnego Tidala

Play podsumowuje udane miesiące bezpłatnego Tidala

Play zaprezentował kilka ciekawych informacji dotyczących proponowanej klientom abonamentowym, bezpłatnej usługi Tidal. Ruszyła również wspierająca ofertę kampania reklamowa z udziałem gwiazd muzyki.

5 listopada 2015 roku Play uruchomił promocję związaną z usługą muzyczną Tidal, oferując nowym i dotychczasowym klientom postpaid darmowy dostęp do jej zawartości w wersji premium przez 24 miesiące. Wcześniej słuchanie muzyki kosztowało 19.99 zł miesięcznie. Od tego momentu, jak poinformował Play, Tidal stał się prawdziwym przebojem, wzbudzając zainteresowanie 150 tysięcy abonentów, z których 70% regularnie korzysta z serwisu.

Inne ciekawostki:

  • Ponad 23 milionów streamów
  • 54.5 miliona minut spędzonych przez klientów na słuchaniu muzyki w Tidal
  • 21% ludzi słucha powyżej 230 utworów miesięcznie
  • Od 17.00 heavy metal zmienia się na muzykę dziecięcą
  • Po 21.00 króluje Jazz i muzyka klasyczna
  • 18% słuchaczy w wieku 18-27 lat wybiera Hip-Hop

Tak przedstawia się TOP 10 utworów najczęściej słuchanych wewnątrz aplikacji: news-tidal-play-9 Play podsumowuje udane miesiące bezpłatnego TidalaOd dziś rusza również kampania reklamowa usługi, której twarzami zostali Margaret oraz Dawid Podsiadło. Na billboardach będziemy mogli natomiast zobaczyć Rihannę, Madonnę i Daft Punk. Poniżej pierwszy spot nowej akcji operatora.

Promocja na darmowy Tidal w Play została przedłużona i trwać będzie do 30 czerwca 2016 roku. Warto dodać, że z oferty mogą skorzystać też użytkownicy ofert na kartę. Dla nich jeden dzień korzystania wynosi 1 zł.

Źródło: Play, własne

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
8.7%
2 głosy
4.35%
1 głosy
43.48%
10 głosy
43.47%
10 głosy

Komentarze

Niczego nie przegapisz!

Zapisz się do newslettera TeleGuru i zawsze bądź na bieżąco z technologicznymi nowinkami.

Top