Play podsumowuje udane miesiące bezpłatnego Tidala
Play zaprezentował kilka ciekawych informacji dotyczących proponowanej klientom abonamentowym, bezpłatnej usługi Tidal. Ruszyła również wspierająca ofertę kampania reklamowa z udziałem gwiazd muzyki.
5 listopada 2015 roku Play uruchomił promocję związaną z usługą muzyczną Tidal, oferując nowym i dotychczasowym klientom postpaid darmowy dostęp do jej zawartości w wersji premium przez 24 miesiące. Wcześniej słuchanie muzyki kosztowało 19.99 zł miesięcznie. Od tego momentu, jak poinformował Play, Tidal stał się prawdziwym przebojem, wzbudzając zainteresowanie 150 tysięcy abonentów, z których 70% regularnie korzysta z serwisu.
Inne ciekawostki:
- Ponad 23 milionów streamów
- 54.5 miliona minut spędzonych przez klientów na słuchaniu muzyki w Tidal
- 21% ludzi słucha powyżej 230 utworów miesięcznie
- Od 17.00 heavy metal zmienia się na muzykę dziecięcą
- Po 21.00 króluje Jazz i muzyka klasyczna
- 18% słuchaczy w wieku 18-27 lat wybiera Hip-Hop
Tak przedstawia się TOP 10 utworów najczęściej słuchanych wewnątrz aplikacji: Od dziś rusza również kampania reklamowa usługi, której twarzami zostali Margaret oraz Dawid Podsiadło. Na billboardach będziemy mogli natomiast zobaczyć Rihannę, Madonnę i Daft Punk. Poniżej pierwszy spot nowej akcji operatora.
Promocja na darmowy Tidal w Play została przedłużona i trwać będzie do 30 czerwca 2016 roku. Warto dodać, że z oferty mogą skorzystać też użytkownicy ofert na kartę. Dla nich jeden dzień korzystania wynosi 1 zł.
Źródło: Play, własne