Play: Tidal na dłużej i testy Play TV
Play poinformował o przedłużeniu promocji na usługę muzyczną Tidal i rozpoczęciu testów konsumenckich Play TV.
Z Tidala w Play korzysta aktualnie pół miliona użytkowników. Promocja na usługę została przedłużona do 30 września bieżącego roku. Klienci operatora otrzymują dzięki niej darmowy dostęp do muzyki w serwisie na okres dwóch lat (wersja premium; standardowo 19.99 zł miesięcznie). Dziś startują natomiast testy usługi Play TV, dającej dostęp do kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych na smartfonie, tablecie lub laptopie. Klienci mogą oglądać seriale, filmy i programy zawsze wtedy, kiedy mają ochotę, bez ograniczeń w postaci pory emisji. Można cofnąć czas i zacząć oglądać od początku film, który już trwa lub nagrać wybraną pozycję „w chmurze” i obejrzeć później na dowolnym urządzeniu. Transfer danych związany z oglądaniem treści nie pomniejsza pakietów internetowych. Żeby wziąć udział w testach trzeba:
- Być klientem jednej z ofert postpaid dla rynku indywidualnego (z wyłączeniem niektórych starych taryf)
- Mieć telefon lub tablet z systemem Android
- Wysłać SMS o treści TAK pod numer 650
- Pobrać aplikację testową z otrzymanego linku w Google Play
Źródło: Play