Plus: Gwarancja najniższej ceny w programie smartDOM
W programie smartDOM „drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę” pojawiła się nowość – „Gwarancja najniższej ceny” dla wybranych zestawów usług.
Plus i Cyfrowy Polsat gwarantują obniżenie opłat w ramach programu smartDOM do poziomu wskazanego przez klienta, który znajdzie u innego operatora ofertę o porównywalnych parametrach (podobna liczba GB, minut, SMS/MMS oraz liczba kanałów TV), ale w niższej cenie niż w smartDOM. Co więcej, niższa opłata będzie obowiązywać przez kolejne 24 okresy rozliczeniowe. Parametry porównywalnych usług nie powinny odbiegać więcej niż 10% od tych dostępnych w smartDOM. Klient ma 60 dni od zakupu ostatniej z trzech usług w programie na zgłoszenie podobnej oferty. Przykładowe zestawy usług w programie smartDOM z gwarancją ceny: Zgłoszenia porównywalnych ofert należy składać pocztą elektroniczną, w przypadku Plusa na bok@plus.pl lub przez formularz na stronie www.plus.pl/zadaj-pytanie, w Cyfrowym Polsacie na kontakt@cyfrowypolsat.pl lub po zalogowaniu się do internetowego Centrum Obsługi Klienta ICOK, w tytule wiadomości dopisując „Gwarancja najniższej ceny”. Z oferty mogą skorzystać klienci, którzy w czasie trwania promocji kupią w ramach programu wszystkie trzy usługi abonamentowe: telewizję satelitarna, Internet mobilny i telefonię komórkową od Cyfrowego Polsatu i Plusa.
Źródło: Plus