Plus i Cyfrowy Polsat wybierają nowy dom mediowy

W drodze przetargu Cyfrowy Polsat i Plus wybrały nowy dom mediowy – Vizeum Polska, który od stycznia 2016 roku będzie odpowiadała za strategię mediową, planowania i zakup mediów na potrzeby kampanii prowadzonych przez spółki.

Vizeum Polska będzie odpowiadał za kompleksową strategię i działania obydwu podmiotów we wszystkich mediach, zarówno offline – telewizja, prasa, radio, kino, outdoor – jak również w mediach online i społecznościowych. W procesie wyboru domu mediowego spółki oceniały: podejście strategiczne, zintegrowane planowanie, efektywność kosztową, doświadczenie i warsztat pracy oraz wykorzystanie potencjału Grupy Cyfrowy Polsat. „Vizeum Polska przedstawił efektywną strategię mediową uwzględniając zarówno potrzeby komunikacyjne naszej Grupy, jak i zróżnicowane portfolio produktów Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu, a także różnorodne potrzeby grup docelowych, do których kierujemy nasze usługi” – stwierdziła Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.

Źródło: Plus

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
0%
0 głosy
25%
2 głosy
50%
4 głosy
25%
2 głosy

Komentarze

Don't miss out!

Stay groovy and sign up for our newsletter, free gems of information, and only 2 calories.

Top