Wiadomości

Plus i Cyfrowy Polsat wybierają nowy dom mediowy

W drodze przetargu Cyfrowy Polsat i Plus wybrały nowy dom mediowy – Vizeum Polska, który od stycznia 2016 roku będzie odpowiadała za strategię mediową, planowania i zakup mediów na potrzeby kampanii prowadzonych przez spółki.

Vizeum Polska będzie odpowiadał za kompleksową strategię i działania obydwu podmiotów we wszystkich mediach, zarówno offline – telewizja, prasa, radio, kino, outdoor – jak również w mediach online i społecznościowych. W procesie wyboru domu mediowego spółki oceniały: podejście strategiczne, zintegrowane planowanie, efektywność kosztową, doświadczenie i warsztat pracy oraz wykorzystanie potencjału Grupy Cyfrowy Polsat. „Vizeum Polska przedstawił efektywną strategię mediową uwzględniając zarówno potrzeby komunikacyjne naszej Grupy, jak i zróżnicowane portfolio produktów Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu, a także różnorodne potrzeby grup docelowych, do których kierujemy nasze usługi” – stwierdziła Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.

Źródło: Plus

Tagi

Robert Dunst

Miłośnik nowych technologii (szczególnie urządzeń mobilnych) i twórczości cyfrowej z naciskiem na komputerowe efekty specjalne. Gadżeciarz i fan elektronicznej rozrywki w wydaniu mniej oraz bardziej przenośnym. Obserwator świata telekomunikacji. Związany sentymentem z jednym z najbardziej kultowych telefonów w historii - Nokią 3310.

Powiązane Artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close