Plus odświeża markę i startuje z nową komunikacją marketingową

Zaczynają się ogólnopolskie działania wprowadzające nowe pozycjonowanie marki Plus – Plus. Nowe możliwości. Jest to pierwsza odsłona całkowicie nowej platformy komunikacyjnej, mającej w jak największym stopniu odpowiadać na potrzeby klientów Plusa.

Rynek telekomunikacyjny jest dynamiczny, a Plus stara się działać na nim w sposób elastyczny. Biorąc pod uwagę wyzwania i cele jakie stawia sobie marka Plus, operator wprowadza nowe kierunki w swojej komunikacji z rynkiem i klientami. Rozpoczęta obecnie kampania marketingowa jest pierwszym etapem wprowadzonych zmian. O szczegółach nowej koncepcji, a także o kolejnych działaniach oraz zmianach w ofercie, Plus poinformuje na specjalnej konferencji prasowej, która odbędzie się 18 maja. Nowa platforma komunikacyjna jest efektem prac agencji Scholz & Friends, wybranej w trwającym kilka miesięcy i zakończonym w marcu 2015 roku przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną marki Plus. Za produkcję nowych spotów odpowiada TFP, postprodukcję powierzono Lunapark, a reżyserem jest Tim Nackashi.

Źródło: Plus

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
44.44%
8 głosy
11.11%
2 głosy
16.67%
3 głosy
27.78%
5 głosy

Autor: Robert Dunst Robert Dunst

Miłośnik nowych technologii (szczególnie urządzeń mobilnych) i twórczości cyfrowej z naciskiem na komputerowe efekty specjalne. Gadżeciarz i fan elektronicznej rozrywki w wydaniu mniej oraz bardziej przenośnym. Obserwator świata telekomunikacji. Związany sentymentem z jednym z najbardziej kulto...

Komentarze