Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Plus i Orange największymi reklamodawcami w październiku

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji w październiku 2017 roku w wybranych branżach, m.in. telekomunikacyjnej.

Największy budżet na reklamę przeznaczyła branża farmaceutyczna – jej wydatki stanowiły 40% wszystkich nakładów (468.2 mln zł według oficjalnych cenników reklamowych netto). Na drugim miejscu znalazła się branża handlowa, na trzecim – finansowa. Wszystkie branże zainwestowały najwięcej środków w reklamę telewizyjną.

W telekomunikacji pod względem budżetów reklamowych dominowali Plus i Orange (ponad 20 mln każdy). Trzecie miejsce należało do T-Mobile.

Branża telekomunikacyjna w największym stopniu inwestowała w reklamy oferty na abonament, Internetu, a także oferty łączonej (telewizji, Internetu i telefonii w jednym pakiecie).

Back to top button