Polacy głosują portfelem przy wyborze operatora komórkowego

Dla polskich konsumentów podstawowym kryterium wyboru operatora telekomunikacyjnego jest cena oferowanych przez niego usług komórkowych – w ten sposób odpowiedziało 41% osób biorących udział w badaniu Ericssona.

Nie mniej ważna jest jednak jakość połączenia, za którą opowiedziało się 37% respondentów. Często zdarza się, że w danej lokalizacji nie każda sieć oferuje satysfakcjonujący zasięg. Niemal co trzeci z przepytanych przez Ericsson bierze pod uwagę obsługę klienta u konkretnego operatora oraz oferowane przez niego pakiety usług. Po 25% ankietowanych twierdzi z kolei, że przy wyborze dostawcy usług zwraca uwagę na konkretną ofertę lub jakość transmisji danych. Najrzadszym kryterium stosowanym przez konsumentów jest pozytywna opinia znajomych korzystających z usług danego operatora (16%). news-ericsson-raport-telekomunikacja-1 Polacy głosują portfelem przy wyborze operatora komórkowego Raport Ericsson ConsumerLab dostarcza informacji dotyczących sposobów użycia technologii i usług mobilnych w wybranych krajach świata. Część poświęcona Polsce została stworzona w oparciu o 1865 ankiet internetowych. Ankietowani są grupą reprezentatywną dla 21 milionów Polaków w wieku 15-69 lat, korzystających z Internetu przynajmniej raz w tygodniu.

Źródło: Ericsson

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
33.33%
3 głosy
22.22%
2 głosy
22.22%
2 głosy
22.23%
2 głosy

Miłośnik nowych technologii (szczególnie urządzeń mobilnych) i twórczości cyfrowej z naciskiem na komputerowe efekty specjalne. Gadżeciarz i fan elektronicznej rozrywki w wydaniu mniej oraz bardziej przenośnym. Obserwator świata telekomunikacji. Związany sentymentem z jednym z najbardziej kulto...

Komentarze