PZU jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce wykorzystał Asystenta Google. Co jeszcze znajdziemy w Asystencie?

Asystent Google jest dostępny od stycznia bieżącego roku zarówno na system Android, jak i iOS. Największy polski ubezpieczyciel jako pierwszy korzysta z jego możliwości.

W przypadku PZU użytkownicy Asystenta Google będą mogli porozmawiać z wirtualnym konsultantem na temat ubezpieczenia turystycznego. Rozwiązanie umożliwi im natychmiastowe zapoznanie się ze wstępną ofertą oraz poznanie ceny ubezpieczenia PZU Wojażer oszacowanej na podstawie indywidualnie dobranych parametrów. W sytuacji, gdy klient będzie zainteresowany przedstawionymi wariantami, skontaktuje się z nim konsultant infolinii PZU w celu omówienia szczegółów.

Jak komunikować się z Asystenten Google?

Na smartfonie lub tablecie z Androidem należy przytrzymacie przycisk Home lub wypowiedzieć „OK Google”. W tym momencie następuje uruchomienie Asystenta i możemy przejść do rozmowy z nim. Ale Asystent Google działa także na urządzeniach z iOS, czyli na iPhone’ach i iPadach. Aby z niego skorzystać należy w pierwszej kolejności pobrać aplikację „Google Assistant” z App Store, a następnie również wypowiedzieć „OK Google”.

W przypadku ubezpieczyciela, aby rozpocząć konwersacją, należy następnie wypowiedzieć komendę „Porozmawiaj z PZU”. Asystent Google przeprowadzi z nami wywiad i na tej podstawie przedstawi indywidualny wariant ubezpieczenia turystycznego.

Co znaleźć można w Asystencie?

Jednym z dotychczasowych najciekawszych wdrożeń było wykorzystanie Asystenta Google przez bank. Jako pierwszy wdrożył go ING Bank Śląski. Komunikując się można zapytać aplikację o saldo, kod BLIK i zlecić wykonanie szybkiego przelewu między rachunkami użytkownika.

Poniżej przykłady innych brandów, które zdecydowały się na wdrożenie Asystenta Google. Co zrobimy z jego pomocą?

180 słów – zagramy z Asystentem w słówka,

Onet – posłuchamy najważniejszych wiadomości od Onet.pl,

Niedziela Handlowa – dowiemy się, czy nadchodząca niedziela jest handlowa,

TOK FM – posłuchamy najnowszych informacji radia TOK FM,

Kanarek – sprawdzimy poziom smogu,

Play – uzyskamy odpowiedzi na pytania, dotyczące oferty i usług sieci Play,

eSky – znajdziemy najlepsze oferty połączeń lotniczych.

Wszystkie wdrożenia można znaleźć na dedykowanej stronie prezentującej pełne możliwości Asystenta Google.

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
0%
0 głosy
0%
0 głosy
0%
0 głosy
0%
0 głosy

Komentarze

Niczego nie przegapisz!

Zapisz się do newslettera TeleGuru i zawsze bądź na bieżąco z technologicznymi nowinkami.

Top