Wiadomości

PZU jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce wykorzystał Asystenta Google

Co jeszcze znajdziemy w Asystencie?

Asystent Google jest dostępny od stycznia bieżącego roku zarówno na system Android, jak i iOS. Największy polski ubezpieczyciel jako pierwszy korzysta z jego możliwości.

W przypadku PZU użytkownicy Asystenta Google będą mogli porozmawiać z wirtualnym konsultantem na temat ubezpieczenia turystycznego. Rozwiązanie umożliwi im natychmiastowe zapoznanie się ze wstępną ofertą oraz poznanie ceny ubezpieczenia PZU Wojażer oszacowanej na podstawie indywidualnie dobranych parametrów. W sytuacji, gdy klient będzie zainteresowany przedstawionymi wariantami, skontaktuje się z nim konsultant infolinii PZU w celu omówienia szczegółów.

Jak komunikować się z Asystenten Google?

Na smartfonie lub tablecie z Androidem należy przytrzymacie przycisk Home lub wypowiedzieć „OK Google”. W tym momencie następuje uruchomienie Asystenta i możemy przejść do rozmowy z nim. Ale Asystent Google działa także na urządzeniach z iOS, czyli na iPhone’ach i iPadach. Aby z niego skorzystać należy w pierwszej kolejności pobrać aplikację „Google Assistant” z App Store, a następnie również wypowiedzieć „OK Google”.

W przypadku ubezpieczyciela, aby rozpocząć konwersacją, należy następnie wypowiedzieć komendę „Porozmawiaj z PZU”. Asystent Google przeprowadzi z nami wywiad i na tej podstawie przedstawi indywidualny wariant ubezpieczenia turystycznego.

Co znaleźć można w Asystencie?

Jednym z dotychczasowych najciekawszych wdrożeń było wykorzystanie Asystenta Google przez bank. Jako pierwszy wdrożył go ING Bank Śląski. Komunikując się można zapytać aplikację o saldo, kod BLIK i zlecić wykonanie szybkiego przelewu między rachunkami użytkownika.

Poniżej przykłady innych brandów, które zdecydowały się na wdrożenie Asystenta Google. Co zrobimy z jego pomocą?

180 słów – zagramy z Asystentem w słówka,

Onet – posłuchamy najważniejszych wiadomości od Onet.pl,

Niedziela Handlowa – dowiemy się, czy nadchodząca niedziela jest handlowa,

TOK FM – posłuchamy najnowszych informacji radia TOK FM,

Kanarek – sprawdzimy poziom smogu,

Play – uzyskamy odpowiedzi na pytania, dotyczące oferty i usług sieci Play,

eSky – znajdziemy najlepsze oferty połączeń lotniczych.

Wszystkie wdrożenia można znaleźć na dedykowanej stronie prezentującej pełne możliwości Asystenta Google.

Powiązane Artykuły

Back to top button
Close