Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Robert Lewandowski dołącza do T-Mobile w nowej kampanii reklamowej

T-Mobile wystartował z nową, ogólnopolską kampanią reklamową o tematyce piłkarskiej, której twarzami są Tomasz Kot oraz Robert Lewandowski.

Główny spot reklamowy przygotowany w wersji 45-cio i 30-to sekundowej. Możemy w nim zobaczyć zmagania dwóch drużyn – Roberta Lewandowskiego i Tomasz Kota. Wszystko to przy akompaniamencie popularnego, wakacyjnego hitu „Blurred Lines” Robina Thicke’a. Produkcję uzupełnia 15-sekundowy spot produktowy, prezentujący gwarancję najniższych cen na smartfony Huawei. Równolegle prowadzony będzie piłkarski konkurs w punktach sprzedaży T-Mobile, w którym będą mogli brać udział także klienci innych operatorów. Do wygrania będą m.in. bilety na mecz z udziałem Roberta Lewandowskiego oraz spotkanie z nim. Kampania obejmuje także działania w radiu, Internecie, OOH oraz w salonach operatora. Kreacją zajęła się agencja Leo Burnett, a za planowanie, zakup mediów i kreację internetowe odpowiada Starcom Mediavest Group. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada Agencja Warszawa. Przygotowaniem materiałów BTL zajęła się Agencja G7.

Źródło: T-Mobile

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button