Rusza kolejna odsłona nowej kampanii reklamowej Jump! Family w T-Mobile
W kolejnych odcinkach reklamowego mini-serialu z udziałem Tomasz Kota i Szymona Piotra Warszawskiego, operator promuje ofertę Jump! Family, w której 5 GB Internetu i nielimitowane rozmowy i SMS-y dostępne są już od 30 zł.
Nabiera tempa akcja reklamowa T-Mobile, której fabuła wykorzystuje motyw zwykłej czteroosobowej rodziny i nieco niezwykłego psa. Celem tej odsłony kampanii jest promocja nowych ofert Jump! Family, z jasnym wskazaniem benefitów ofertowych dla rodzin wynikających ze skorzystania z najnowszej propozycji taryfowej T-Mobile. W startując właśnie drugiej odsłonie kampanii będzie można dwa kolejne spoty reklamowe: trzydziesto- i piętnastosekundowy, tym razem osadzone w domowej scenerii. Spot 30’’ prezentuje Jump! Family jako doskonałe rozwiązanie dla dzieci, które mogą rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować bez limitu, a rodzice nie muszą pamiętać o doładowywaniu konta prepaid. Nowe epizody pojawią się nie tylko w telewizji, ale także w Interncie, gdzie swoją premierę będą miały specjalnie przygotowane na potrzeby tego medium kreacje. T-Mobile przedpremierowo zaprezentował zarówno oba spoty telewizyjne, jak i formy internetowe.
Źródło: T-Mobile