Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Ruszyła nowa platforma komunikacyjna Orange

Orange Polska wystartował z nową platformą komunikacyjną, która ma sprostać aktualnym wymogom rynkowym, a także pozwolić na późniejsze rozwijanie jej o kolejne elementy i wielokanałową, zintegrowaną komunikację.

Elementem spajającym nowej platformy jest niewielki apartamentowiec, w którym mieszkają osoby w różnym wieku, o różnym temperamencie, stylu życia i potrzebach. Bohaterami są: małżeństwo z dwójką dzieci i psem, para trzydziestolatków oraz trzech studentów. Na parterze budynku znajdują się bistro i salon Orange. Sąsiedzi dobrze się znają i lubią, często się spotykają i służą sobie pomocą, tworząc społeczność, której losy warto śledzić. Komunikacja marketingowa Orange będzie realizowana w oparciu o historie mieszkańców budynku i właściciela bistro. Nowy format w dowcipny i inspirujący sposób ma pokazywać rozwiązania i usługi odpowiadające na codzienne potrzeby bohaterów.

W nowym cyklu występują popularni aktorzy, znani z ról filmowych, teatralnych oraz seriali, m.in. Magdalena Popławska („Bez tajemnic”, „Wataha”, „Król Życia”), Olga Bołądź („Czas honoru”, „Służby specjalne” „Nad życie) czy Filip Opania („Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz”). „Podstawowym założeniem naszego nowego formatu kreatywnego jest pełne zintegrowania we wszystkich kanałach, które budują doświadczenie z marką. Świat online ma trwały udział w każdym aspekcie życia, a narzędzia mobilne towarzyszą nam o każdej porze. Jako marketerzy musimy dziś zapomnieć o dawnym podziale na kampanie ATL i digital” – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Za stworzenie pomysłu kierunkowego nowej platformy odpowiedzialna jest agencja Publicis. Równocześnie agencja VML przygotowała i zrealizowała rozwinięcie formatu w kanałach digital. Przygotowane zostały cztery spoty. Pierwszy z nich ma za zadanie przestawić główne postaci i zarysować ich relacje, zbudować klimat i atmosferę. Telewizyjną kampanię uzupełnią trzy spoty ofertowe. Jeden rozgrywa się w rodzinie 2+2, drugi w mieszkaniu pary trzydziestolatków, a bohaterem ostatniego jest szalony i sympatyczny pies Tenor. Równolegle na billboardach w całym kraju zawisną plakaty z hasłem „Co zrobią razem?” i zaproszeniem na stronę internetową.  Kampania będzie obecna w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w Internecie i kinie. Nowy format to efekt pracy agencji Publicis, Havas Worldwide Warsaw oraz zespołu Orange Polska. Za produkcje aktualnej kampanii odpowiada Film Produkcja. Postprodukcją zajęły się Platige Image i Chimney, a zakup mediów powierzono Initiative Media.

Źródło: Orange Polska

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button