Samsung Guard S8 – dodatkowe wsparcie techniczne dla właścicieli najnowszych flagowców firmy

samsung-galaxy-s8-plus-premiera (2)

Wczoraj odbyła się międzynarodowa premiera najnowszego flagowca od Samsunga. Z myślą o modelach Galaxy S8 i Galaxy S8+ firma przygotowała specjalną ofertę gwarancyjną, która ma zapewnić użytkownikowi dodatkowy rok wsparcia technicznego oraz pomocy serwisowej w przypadku uszkodzenia urządzenia.

Samsung Guard S8 jest pakietem usług premium. Klient decydując się na rejestrację w programie otrzyma dostęp do dedykowanej infolinii oferującej zdalną pomoc techniczną oraz możliwość oddania urządzenia do szybkiej naprawy (w serwisach stacjonarnych do dwóch godzin od dostarczenia telefonu). Osoba, która skorzysta z Guard S8 otrzyma również możliwość oddawania sprzętu na naprawę gwarancyjną w systemie door-to-door (kurier odbiera przesyłkę od nadawcy, a po usunięciu usterki ją dostarcza). Co więcej, Samsung oferuje również telefon zastępczy na czas wizyty naszego smartfona w serwisie. Możliwość rejestracji w programie dodatkowej ochrony będzie uruchomiona 28 kwietnia.

Przypomnijmy, że Samsung Galaxy S8 został wyposażony w ośmiordzeniowy układ Exynos 8890 obsługujący LTE kategorii 16, 4 GB pamięci operacyjnej oraz 64 GB pamięci na pliki (z możliwością rozszerzenia za pomocą karty microSD). Za dobrej jakości zdjęcia odpowiada aparat Dual Pixel 12 Mpix znany z poprzedniej generacji flagowca Samsunga. Z przodu natomiast firma zaproponowała sensor 8 Mpix z autofokusem. Dzięki usunięciu zbędnych ramek z przodu obudowy w standardowej wersji S8 znajdziemy ekran Super AMOLED o przekątnej 5,8”, a w wersji S8+ 6,2”. Oba warianty są od dziś dostępne w przedsprzedaży.

Źródło: Samsung

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
100%
1 głosy
0%
0 głosy
0%
0 głosy
0%
0 głosy

Komentarze

Niczego nie przegapisz!

Zapisz się do newslettera TeleGuru i zawsze bądź na bieżąco z technologicznymi nowinkami.

Top