Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Samsung rusza z wymianą Note’ów 7 w Polsce. Jak sprawdzić, czy mamy wadliwy model?

Samsung ogłosił rozpoczęcie programu wymiany Galaxy Note 7 w Polsce. Klienci mogą zwrócić posiadane urządzenie i otrzymać nowy egzemplarz. Firma informuje również, w jaki sposób rozpoznać, czy nasz model ma wadliwą baterię.

Rozpoczęcie programu wymiany Note 7 to konsekwencja podjętej 2 września decyzji o natychmiastowym wstrzymaniu sprzedaży i wysyłek smartfona po tym, jak dochodzenie potwierdziło awaryjność niektórych egzemplarzy baterii. W oparciu o wyniki szczegółowego audytu Samsung zapewnia, że problem został już rozwiązany w nowych Note’ach 7. Będą one ponownie dostępne dla użytkowników w Polsce począwszy od tego tygodnia.Samsung wprowadza także dodatkowe rozwiązania, które mają zapewnić bezpieczeństwo klientom:

  • Aktualizacja oprogramowania baterii ograniczy maksymalny poziom naładowania baterii do 60%. Zabezpiecza to urządzenia przed potencjalnym problemem z baterią. Oprogramowanie zostanie udostępnione użytkownikom w tym tygodniu.
  • Sprawdzanie numeru seryjnego Note 7 – wprowadzając numer IMEI na specjalnej stronie internetowej (termin uruchomienia strony będzie różny na poszczególnych rynkach) klienci mogą sprawdzić, czy ich egzemplarzy pochodzi z partii przeznaczonej do wymiany.

Najszybszą metodą na zweryfikowanie wadliwości posiadanego egzemplarza Note 7 jest kolor ikonki pokazującej poziom naładowania akumulatora – jeśli jest zielona, telefon jest bezpieczny. Można to również ocenić na podstawie symbolu znajdującego się na opakowaniu – czarny kwadrat oznacza model bez wady fabrycznej.Więcej informacji na stronie www.samsung.com/pl/note7exchange/.

Źródło: Samsung

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button