Samsung walczy o klientów Apple przy pomocy nowego programu testowego

Samsung walczy o klientów Apple przy pomocy nowego programu testowego

Samsung nie raz podkreślał w swoich reklamach wyższość flagowych modeli Galaxy nad konkurencyjnymi iPhone’ami, mając na celu przekonanie posiadaczy tych smartfonów do przejścia na drugą stronę. Koreański producent idzie jednak dalej w swoich staraniach i wprowadza specjalny program testowy.

Ultimate Test Drive, bo tak nazywa się nowa inicjatywa Samsung, to darmowy program skierowany do posiadaczy iPhone’ów, dzięki któremu przez 30 dni mogą oni testować nowe modele Galaxy Note 5 czy Galaxy S6 Edge Plus, jak również nieco starsze Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge. Razem ze smartfonem, firma dorzuca też bezpłatny plan taryfowy od dowolnego amerykańskiego operatora komórkowego. Jak zapewnia Elizabeth Solomon, wiceprezydent ds. marketingu w Samsungu, celem akcji jest umożliwienie potencjalnym klientom zapoznania się z najnowszymi urządzeniami producenta bez jakichkolwiek zobowiązań. Jest to z pewnością ciekawa, choć niejednokrotnie stosowana metoda pozyskiwania nowych klientów. Na jej powodzenie składa się wiele różnych czynników, jednak przekonanie wieloletnich fanów Apple do zmiany obozu nie będzie łatwym zadaniem. Czas pokaże, czy Ultimate Test Drive zda egzamin.

Źródło: Yahoo

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
20%
2 głosy
30%
3 głosy
20%
2 głosy
30%
3 głosy

Komentarze

Niczego nie przegapisz!

Zapisz się do newslettera TeleGuru i zawsze bądź na bieżąco z technologicznymi nowinkami.

Top